  • 11. Data: 2022-09-30 15:56:46
    Temat: Re: Magazyn energii - akumulatory GEL czy LiFePO4?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 30 września 2022 o 14:54:44 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Podasz model tych 2V/200Ah po 300 zł? - trafiłem na takie ale były sporo
    > droższe.
    > Ja potrzebuję 48V - wiec minimum to 24 szt. + koszt balanserów do tego
    > (jeśli potrzeba je balansować).
    >
    > TG
    Są/były na olxie. W linku masz gotowca ale na 24V, ponad 4kWh za 4 tysiące.
    Zauważyłem że po tysiąc za kilowatogodzinę chodzą takie akumulatory. Na allegro
    sprzedawca akumulatory costam gra w chuja i się stawia. Do firm jakie wyrzuca
    googlarka na pierwszych pozycjach nie ma co pisac. Nie odpowiadają.
    https://allegro.pl/oferta/nowy-trakcyjny-akumulator-
    hawker-24v-2pzs-180-12170777128?reco_id=197fee53-40c
    6-11ed-af14-72c743673ec2&sid=1b14f67fa36602937f1572a
    57e6df4124ef63b53ab9897d3b9ab8b1bd1d899d5
    Byś się coś dowiedział to się podziel.

  • 12. Data: 2022-09-30 16:04:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 30 września 2022 o 15:56:47 UTC+2 Zenek Kapelinder napisał(a):

> [...]
    6-11ed-af14-72c743673ec2&sid=1b14f67fa36602937f1572a
    57e6df4124ef63b53ab9897d3b9ab8b1bd1d899d5
    Jeszcze to
    https://www.bater.pl/product/baterie-klasyczne-do-pr
    acy-rezerwowej-opzs-classic/

  • 13. Data: 2022-09-30 16:38:35
    Od: a a <m...@g...com>

    koniec przerwy na reklamy

    ---pojedyncze akumulatory kwasowe 2V 200Ah z przeznaczeniem do zasilania awaryjnego.
    300 złotych kosztuje taki akumulator.

    dadada
    2V 200 Ah
    6 x 2V = 12V 200 Ah
    6 x 300 zł = 1800 zł za 12V 200 Ah
    to biznes życia

    Jak widac gołodupce powróciły z wakacji i kit wciskają aby wyrwać 5zł od niekumatych
    Zenków

  • 14. Data: 2022-09-30 18:24:44
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2022 o 16:04 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    hawker-24v-2pzs-180-12170777128?reco_id=197fee53-40c
    6-11ed-af14-72c743673ec2&sid=1b14f67fa36602937f1572a
    57e6df4124ef63b53ab9897d3b9ab8b1bd1d899d5

    W poniedziałek podzwonię.

    > Jeszcze to
    > https://www.bater.pl/product/baterie-klasyczne-do-pr
    acy-rezerwowej-opzs-classic/

    Takich 4 szt. chcę kupić:
    https://mc-sklep.pl/akumulator-zelowy-ev-mwlg-200ah-
    deep-cycle-longlife-zywotnosc-do-15lat-p-1378.html

    TG

  • 15. Data: 2022-09-30 19:26:29
    Od: a a <m...@g...com>

    Dlaczego ciągle mi wlazi
    Tomasz Gorbaczow ?

  • 16. Data: 2022-09-30 19:37:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 30 września 2022 o 18:24:46 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    >

    > Takich 4 szt. chcę kupić:
    > https://mc-sklep.pl/akumulator-zelowy-ev-mwlg-200ah-
    deep-cycle-longlife-zywotnosc-do-15lat-p-1378.html

    Nie wiem czy one dobre czy źle, te co linka dałeś. jak się doktoryzowałem to z
    ciekawości sprawdziłem ile potrzeba masy akumulatora żeby amperogodzine zmagazynowal.
    Dokładnie nie pamiętam ale w takich typowych trakcyjnych czy stacjonarnych składanych
    z pojedynczych akumulatorów to było ok 10 dkg na amperogodzine. W monoblokach
    opisywanych jako super hiper i tak dalej było 5-6 deko na amperogodzine.

  • 17. Data: 2022-09-30 21:57:53
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2022 o 19:37 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > akumulatorów to było ok 10 dkg na amperogodzine. W monoblokach
    > opisywanych jako super hiper i tak dalej było 5-6 deko na amperogodzine.

    W tym z linku jest 0,3kg na 1Ah.
    200Ah waży 62kg.

  • 18. Data: 2022-09-30 22:12:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 30 września 2022 o 21:58:16 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    deep-cycle-longlife-zywotnosc-do-15lat-p-1378.html

    > W tym z linku jest 0,3kg na 1Ah.
    > 200Ah waży 62kg.
    Jedna cela waży 10 kilogramów. Cela 200ah od wózka o ile pamiętam to pod 20 kilo
    waży.

  • 19. Data: 2022-09-30 22:47:16
    Od: a a <m...@g...com>

    No i jaki kit gołodupce chcą znów wciskać niekumatym Gienkom ?

    Magazyn energii to fake

    Jedyny magazyn to przemyslowy UPS

    ale aku kosztuje więcej niż zysk z magazynu
    i dlatego podpina się do tego agregat na LPG, bo paliwo tanie
    i żyje off-grid jak 100 lat temu na wsi
    i w chalupie ćmok, a wodę gotujemy nad ogniskiem,
    a do kibla nocą wstajemy z latarką czołówką aby nie wpaśc do muszli

    bye bye
    gołodupce

  • 20. Data: 2022-10-01 00:31:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 30 września 2022 o 22:47:17 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    > i w chalupie ćmok, a wodę gotujemy nad ogniskiem,
    > a do kibla nocą wstajemy z latarką czołówką aby nie wpaśc do muszli

    bye bye
    mógłbyś uprzejmie nie wracać?