  • 1. Data: 2020-03-20 23:40:16
    Temat: [OT] Ogrodnictwo - co to wyrosło?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Nie na temat, ale lepszej grupy nie ma*

    Co mi wyrosło?
    https://i.ibb.co/M7BDBYZ/IMG-20200216-112318.jpg

    * - chyba, że ew. pl.*.kuchnia :)

  • 2. Data: 2020-03-20 23:45:12
    Temat: Re: [OT] Ogrodnictwo - co to wyrosło?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    r...@k...pl napisał:

    > Nie na temat, ale lepszej grupy nie ma*
    >
    > Co mi wyrosło?
    > https://i.ibb.co/M7BDBYZ/IMG-20200216-112318.jpg
    >
    > * - chyba, że ew. pl.*.kuchnia :)

    Ale o co chodzi? Wiosnę mamy od dzisiaj!

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2020-03-21 00:23:04
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam.
    > Co mi wyrosło?
    > https://i.ibb.co/M7BDBYZ/IMG-20200216-112318.jpg
    >
    > * - chyba, że ew. pl.*.kuchnia :)

    No co- cebulę swojego chowu miałeś, to i szczypior wyrósł. Z sklepowej,
    zabezpieczanej promieniami gamma to i szczypior nie wyrośnie, ani h.. nie stanie.
    A co zrobić? przerobić toto na dymkę i ze twarożkiem, albo jako zakąska- może być na
    chlebie ze smalcem...
    Pozdro. abomito

  • 4. Data: 2020-03-21 08:50:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    >zabezpieczanej promieniami >gamma to i szczypior nie >wyrośnie, ani h..

    1. Cebula kupiona z biedronki, nie zużyta w kuchni odpowiednio szybko zmiękła
    Wsadzona do gruntu ładny szczypiorek wypuściła
    Wyrośnie też.
    2.Wiosną ubiegłego roku sadzonki cebuli były towarem deficytowym. Pokazałem więc do
    biedry o wybrałem najmniejsze cebule jakie tam w skrzyniach mieli. Nawet ładny
    szczypior z tego był za kilka tygodni.

  • 5. Data: 2020-03-21 10:01:34
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.03.2020 o 23:40, r...@k...pl pisze:

    > Nie na temat, ale lepszej grupy nie ma*

    Niby jest - pl.rec.ogrody, ale tam tylko panna Krysia
    (królowała na ogrodach nie od dzisiaj) morduje się
    z wertykulatorem, bo jej dziurka nie pasuje.

  • 6. Data: 2020-03-21 10:18:29
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Pokazałem więc do biedry o wybrałem najmniejsze cebule jakie tam w skrzyniach
    mieli. Nawet ładny szczypior z tego był za kilka tygodni.

    Może mieli innego dostawcę. Przeważnie kupuję cebulę w Kauflandzie i
    przeważnie te środkowe liście są obumarłe. Bardzo rzadko się zdarza żeby
    któraś cebula się zazieleniła.
    A szczypior? Siedmiolatka już że tyle podrosła że można zrywać.
    W końcu samym szczypiorem człowiek nie żyje.
    Pozdro.abomito

  • 7. Data: 2020-03-21 13:35:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 20 Mar 2020 16:23:04 -0700 (PDT), w
    <5...@g...c
    om>, abomito
    <a...@w...pl> napisał(-a):

    > No co- cebulę swojego chowu miałeś, to i szczypior wyrósł. Z sklepowej,
    zabezpieczanej promieniami gamma to i szczypior nie wyrośnie, ani h.. nie stanie.

    Szczypior? Takie duże cebulki?
    No nie kosztowałem, ale jakoś sceptyczny jestem :)
    Będę na działce to sprawdzę organo.

  • 8. Data: 2020-03-21 15:15:10
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Szczypior? Takie duże cebulki?
    > No nie kosztowałem, ale jakoś sceptyczny jestem :)
    > Będę na działce to sprawdzę organo.

    Taki szczypior, który Tobie urósł, to jest natka od cebuli. Można jeść samodzielnie,
    ale z chlebem z masłem jest lepszy.Jeszcze lepszy z białym serem.
    Toto zielone (natka, wł szczypior) razem z tym białym (po wydłubaniu z tego
    brązowego) to dymka. Znaczy- można tak uznać bo celów technicznych. Wykorzystanie jak
    wyżej.
    Tyle, że warto umyć przed jedzeniem.

  • 9. Data: 2020-03-21 21:25:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 21 Mar 2020 07:15:10 -0700 (PDT), w
    <7...@g...c
    om>, abomito
    <a...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    brązowego) to dymka. Znaczy- można tak uznać bo celów technicznych. Wykorzystanie jak

    OK, dzięki za wyjaśnienie :)

  • 10. Data: 2020-03-23 11:15:24
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 21.03.2020 o 10:01, collie pisze:

    > Niby jest - pl.rec.ogrody, ale tam tylko panna Krysia
    > (królowała na ogrodach nie od dzisiaj)(...)

    Poprawka - babcia Krysia.

    Krycha. :-D