  • Data: 2022-08-11 22:34:08
    Temat: OT Porównanie Polska Rosja widziane oczami rosjanina
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fajny materiał znalazłem, porównanie Polski i Rosji z 2019r

    https://youtu.be/Vb3EMkWRzg8

    i jeden z komentarzy pod filmem

    "Rosja cofa się w rozwoju i wyludnia? Jakoś mnie to nie dziwi.
    Rozpoczęta w 90 - tych latach dzika prywatyzację narodowego majątku i
    utrzymujący się do dzisiaj system oligarchiczny od dawna dobijają ten
    kraj. Wielu z tych bogatych Rosjan zdobyło majątki właśnie przez
    prywatyzację oraz okradanie państwa na prawo i lewo. To, że nawet ci
    bogaci oligarchowie pchają się na Zachód, a Rosję traktują jak kolonię z
    której czerpią bogactwa też o czymś dobitnie świadczy. Do tego dochodzi
    największa liczba aborcji w Europie (niejako traktowanie aborcji jako
    antykoncepcji), alkoholizm i narkomania. To świetnie, że Polska
    wyprzedziła Rosję . Dla nas to dobra sytuacja. Myślałam, że pan ekspert
    na koniec popadnie w jakieś absurdy i zacznie obwiniać Polskę albo kraje
    bałtyckie o to, że w Rosji tak źle się dzieje, ale ku mojemu
    zaskoczeniu, nic takiego w jego wypowiedzi nie padło. To już coś. Sama
    Rosja jest jak alkoholik albo narkoman. Dotrze do niej, że ma problemy
    dopiero wtedy, gdy stoczy się na samo dno. Brudny, obrzygany, wyrzucony
    na ulicę alkoholik może podjąć decyzję, że chce iść się leczyć albo
    dalej brnąć w picie. Z Rosją będzie tak samo."

    --
    Janusz