  • 1. Data: 2015-08-31 10:57:22
    Temat: Odkurzacz do liści - ma ktoś z was?
    Od: martun <m...@w...pl>

    Jak się sprawuję czy jest przydatny itp ? I jaki polecacie

  • 2. Data: 2015-08-31 14:46:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To nic osobistego. Takie tematy to balsam dla moich oczu. Są tu tacy co wiedzą o co
    chodzi.

  • 3. Data: 2015-08-31 14:52:43
    Temat: Re: Odkurzacz do liści - ma ktoś z was?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "martun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jak się sprawuję czy jest przydatny itp ? I jaki polecacie

    Mam Skill'a. Użyłem kilka razy i leży gdzieś w kącie.

    Jako dmuchawa może i ma to jakiś sens bo rzeczywiście odkurzenie
    (zdmuchnięcie) ścieżek i podjazdu jest szybsze niż zamiatanie/grabienie.
    Natomiast jako odkurzacz to nieporozumienie - jak masz więcej niż jedno małe
    drzewko to nie nadążysz opróżniać worka.

    Jeśli chodzi o stopień kompresji to na oko 1:4. Te rozdrobnione liście z
    odkurzacza zajmują mniej więcej 1/4 wyjściowej objętości - tyle że dla mnie
    obecnie to nie ma znaczenia. Gmina co 2 tygodnie opróżnia brązowy kubeł,
    więc znacznie szybciej i prościej jest po prostu liście zgrabić i wrzucić do
    kubła, a za dwa tygodnie czynność powtórzyć.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2015-08-31 16:22:14
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Zenek Kapelinder" wrote in message news:94503563-ebbd-4b25-842e-

    > To nic osobistego.
    > Takie tematy to balsam dla moich oczu.
    > Są tu tacy co wiedzą o co chodzi.

    Tak kogutku, znamy my Cię i Twoje poglądy.

    Generalnie to owszem, jest taka teoria, że najlepiej nic nie mieć...
    ... wówczas nie martwisz się, że musisz zgrabić liście, czy też
    oczyścić rynny, w których też lubią się liście gromadzić.

    Jednym słowem, bliskie Ci jest: "Zostaw wszystko i idź za mną..." ;)
    Ja co prawda tego nie kupuje... ale cóż.

    Ja się z Tobą nawet zgadzam, że _generalnie_ mieszkanie wychodzi taniej,
    niż dom/domek pod _dużym_ miastem.

    Np. ja obecnie mieszkam zupełnie za darmo ;)
    Jak mieszkałem po W-wą, to miesiecznie na paliwo wychodziło 1000zł.
    Teraz - 300zł :) - więc 700zł czynszu jakie płacę w ogóle nie zauważam :)
    - no i do przodu jestem na ogrzewaniu, wodzie, śmieciach i co tam jeszcze
    w czynszu jest ;)))

  • 5. Data: 2015-08-31 16:23:26
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

  • 6. Data: 2015-09-01 14:50:12
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-08-31 o 10:57, martun pisze:
    > Jak się sprawuję czy jest przydatny itp ? I jaki polecacie

    Nie lepiej (o ile są możliwości) - kosiarka z koszem?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2015-09-01 23:52:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Balsam dla moich oczu.

  • 8. Data: 2015-09-02 00:49:07
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 września 2015 23:52:50 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Balsam dla moich oczu.

    Typowy polski zazdrosnik :-) Ja nie mam, to inni niech tez nie maja albo
    niech maja ale drozej :D Najtanszy odkurzacz 2,5kW do lisci kosztuje na
    allegro 49 pln Kogutku - wiecej wydaje na obiad :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2015-09-02 01:13:48