  • 1. Data: 2023-06-08 18:13:51
    Temat: PILNE !! Czajnik szklany z Biedrony się sam załącza po zagotowaniu wody, po chwili
    Od: a a <m...@g...com>

    PILNE !! Czajnik szklany z Biedrony się sam załącza po zagotowaniu wody, po chwili.

    Czy to wada czajników Hoffen, że nie wyłącza trwale funkcji gotowania
    i mam go reklamować, oddać , czy uszkodzony jest wyłącznik ?

    Czajnik nowy, wczoraj użyty po raz pierwszy

    Model: AK-8922

    Moc: 1850-2200 W

    Producent mPTech Sp. z o.o.
    ul.Nowogreodzka 31
    00-511 Warszawa, Polska

    wyprodukowano w Chinach

    Pojemnośc 1,7 litra

    Ma certyfikat TYV Rheinland

    www.tuv.com

    ID 0000081845

    Ma jakies zabezpieczenia przed przegrzaniem, gdy zabraknie wody
    ale samodzielne się zalaczanie, to ewidentna wada mechanicznego wyłącznika /
    termostatu

    Może ktoś się z tym spotkał
    i powie czy reklamowac, bo nie będę za każdym razem wyłączał ręcznie,
    albo z kontaktu, gdy wychodze w domu

  • 2. Data: 2023-06-14 00:41:24
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 8 June 2023 at 18:13:53 UTC+2, a a wrote:
> [...]

    termostatu

    > Może ktoś się z tym spotkał
    > i powie czy reklamowac, bo nie będę za każdym razem wyłączał ręcznie,

    Już naprawiony w serwisie.
    Pod wyłącznikiem latał plastikowy syf (został usunięty)

    Ale wadliwy jest kabel zasilający, żadne 16A, bo się grzeje podczas gotowania wody, a
    nie powinien być ciepły.

    Szkoda że czajnik świeci ciągle na niebiesko, a barwa LED nie zmienia się z
    temperaturą, do czerwonej, gdy się woda gotuje.