  • 1. Data: 2018-09-06 12:00:19
    Temat: Pierwszy projektory
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Nie wiem czy chce ale ostatnio Zenek mnie natchnął na projektor.
    Zima idzie, ma być być ostatni sezon Gry o Tron
    może by sobie projektor kupić pomyślałem.

    Akurat promocja jest
    normalny
    https://www.gearbest.com/projectors/pp_1412191.html?
    wid=1433363
    i smart
    https://www.gearbest.com/projectors/pp_009641709403.
    html?wid=1433363

    Wiem że rozdzielczość nie powala ale przy dwóch metrach od ściany
    to i tak nie będzie miało znaczenia, chyba?

    natomiast zastanawiam się nad smart czy nie smart
    bo dzisiejszych czasach to 1 GB ramu to troche mało

    ale rozumie że zwykły projektor trzeba będzie podpiąć kablami do kompa.
    ale na kable jest rozwiązanie
    wtedy sobie kupie TVBOX który rozwiąże problem kabli.

    A jak mi się nie spodoba to strace 550zł.

  • 2. Data: 2018-09-06 12:12:50
    Temat: Re: Pierwszy projektory
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2018-09-06 o 12:00, Bolko pisze:
    > Nie wiem czy chce ale ostatnio Zenek mnie natchnął na projektor.

    niedługo będę testował zenkowy to mogę ci napisać czy śmietnik czy fajny:)

  • 3. Data: 2018-09-06 12:24:26
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 września 2018 12:12:51 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:

    > niedługo będę testował zenkowy to mogę ci napisać czy śmietnik czy fajny:)

    ale te mam za 500 plnow a zenkowy coś kolo 2000
    a druga sprawa mam dwóch synów i wole stracić 500 niż 2000

  • 4. Data: 2018-09-06 12:39:09
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > ale te mam za 500 plnow a zenkowy coś kolo 2000
    > a druga sprawa mam dwóch synów i wole stracić 500 niż 2000

    jak synowie w wieku niszczycielskim to fakt:)

  • 5. Data: 2018-09-06 12:52:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dwa metry od sciany to z przekatna nie poszalejesz. Na jakims portalu z projektorami
    ktos dobrze napisal ze jak dzisiaj zrobisz ekran to jutro bedziesz zalowal ze nie
    zrobiles wiekszego. I jest to prawda. Z parametrow wychodzi ze to taki jak moj stary
    tylko w nowej obudowie i ze zmniejszona moca lampy zeby sie matryca szybko nie
    wypalala. Ze starego bylem zadowolony od razu jak pierwszy raz wlaczylem. Caly czas
    gra. Chinczyk gra w dzien a Epson jak jest cos fajnego w tv. Chinczyk dawal bardzo
    dobry obraz. Ale pomiedzy chinczykiem a epsonem jest kolosalna roznica na korzysc
    epsona oczywiscie. Jak projektor to tylko z wbudowanym dostepem do netu i androidem.
    3200 lumenow bedzie w sam raz. Przy czterech metrach od ekranu epson swieci w trybie
    eco i jest super. Chinczyk z ponad pieciu metrow swieci na 50%. Moj chinczyk mial
    5500 lumenow. Wada chinczyka jest wypalanie sie matrycy. Po jakis 10000 godzinach
    zbliza sie jej koniec. I kolejna wada chinczyka, nie moge nigdzie kupic matrycy. Za
    pieniadze za jakie chca sprzedac to nie ma sie co zastanawiac tylko kupowac. Co do
    trwalosci to wiem z doswiadczenia ze po dziesieciu tysiacach godzin zaczyna siadac
    matryca. Widac to na nieruchomym jasnym obrazie. Jak jest movie to sie nie zauwaza.
    Kolejna wada chinczyka to brudzace sie lustro. Problemu z czyszczeniem nie ma
    rozkreca sie obudowe, wyjmuje lustro i myle je rozcienczonym ludwikiem i splukuje
    woda z kranu. Takie mycie i odkurzenie w srodku wypadalo by robic co jakies 3-5
    tysiecy godzin.

  • 6. Data: 2018-09-06 12:52:51
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    html?wid=1433363

    > Wiem że rozdzielczość nie powala ale przy dwóch metrach od ściany
    > to i tak nie będzie miało znaczenia, chyba?

    1280x800 - co na nim chcesz oglądać? Kasety VHS?
    Bo do czegoś więcej raczej się nie nadaje.
    Ewentualnie TV w rozdzielczości standardowej.

    > (...)
    >
    > A jak mi się nie spodoba to strace 550zł.

    IMO niepotrzebnie wydasz tę kasę.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2018-09-06 12:57:38
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    > ale na kable jest rozwiązanie
    > wtedy sobie kupie TVBOX który rozwiąże problem kabli.
    >
    > A jak mi się nie spodoba to strace 550zł.

    Licz się z tym, że dopłacisz jeszcze VAT.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2018-09-06 13:05:56
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 września 2018 12:52:50 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    wid=1433363
    html?wid=1433363

    > 1280x800 - co na nim chcesz oglądać? Kasety VHS?
    Gre o tron w HBOGO.
    Będę to traktował jako alternatywę dla 14 calowego laptopa.

  • 9. Data: 2018-09-06 13:06:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pierdolisz Adam bo zazdroscisz. Tutaj jako jeden z niewielu korzystam z projektora
    jak z telewizora. Jako jedyny uzywam zamiennie dwoch projektorow. Jeden 720 drugi
    1080. 360 linii wiecej to nie jest piec razy wiecej tylko 25% wiecej. Jakosc obrazu
    nie do konca zalezy od ilosci linii. Wazny jesli nie wazniejszy jest stopien
    kompresji. Czesto bardzo scisniety fhd z tv jest gorszy od mniej scisnietego sd. Na
    dodatek na przyklad mecze puszczaja w 720 bo ograniczeni sa szerokoscia pasma i w
    1080 nie bylo by plynnosci ruchu. W trzydziesto calowym smiesznym telewizorku jaki
    masz tego nie bedzie widac ale przy przekatnej podchodzacej pod cztery metry bym to
    widzial. Skad to wiem? Bo jest napisane w necie i sprawdzone na epsonie bo wyswietla
    w ustawieniach jaki sygnal dostaje.

  • 10. Data: 2018-09-06 13:06:48
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 września 2018 12:57:08 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    wid=1433363
    html?wid=1433363

    > Licz się z tym, że dopłacisz jeszcze VAT.
    Wczoraj mi przyszło coś z Bratysławy.
    Nie zapłaciłem.