  • 1. Data: 2022-07-31 10:22:20
    Temat: Płyta indukcyjna 1-polowa
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Szukam płyty indukcyjnej z pojedynczym dużym polem grzewczym. Najlepiej,
    aby pole grzewcze było poszerzane, jak w niektórych płytach zwykłych -
    czyli wewnętrzna, mniejsza część plus zewnętrzna część załączana osobno.
    Ma ten wynalazek służyć do okazjonalnego gotowania w "letniej kuchni".
    Czasami będzie potrzebne małe pole do małych garnków, a sezonowo duże do
    gotowania przetworów, słoików itp. Średnica poszerzonego pola przydałaby
    się do garnka 28-30 cm. Może być do zabudowy w blacie, ale może być też
    wolnostojąca.
    Istnieje takie coś w ogóle?
    Jacek

  • 2. Data: 2022-07-31 13:09:54
    Temat: Re: Płyta indukcyjna 1-polowa
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > 28-30 cm. Może być do zabudowy w blacie, ale może być też wolnostojąca.

    Wojtek

  • 3. Data: 2022-07-31 13:36:51
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 31.07.2022 o 13:09, wowa pisze:
    > Wojtek
    Szukałem, ale max moc to 2000 W, a to na duży garnek ze słoikami za
    mało. No i turystyczne mają średnicę garnka 190-220 mm, czyli też trochę
    mało.
    Jacek

  • 4. Data: 2022-07-31 14:20:27
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 31.07.2022 o 13:36, Jacek pisze:

    > Szukałem, ale max moc to 2000 W, a to na duży garnek ze słoikami za
    > mało. No i turystyczne mają średnicę garnka 190-220 mm, czyli też trochę
    > mało.
    > Jacek

    To może dowolna płyta indukcyjna do gotowania, a do słoików takie
    urządzenie?
    https://allegro.pl/oferta/garnek-do-pasteryzacji-wek
    owania-stal-emaliowana-11833144178
    Sam nie posiadam, ale mój ojciec od jakichś 20 lat używa coś podobnego i
    chwali pod niebiosa.

  • 5. Data: 2022-07-31 15:48:21
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 31.07.2022 o 14:20, nadir pisze:

> [...]
    owania-stal-emaliowana-11833144178

    > Sam nie posiadam, ale mój ojciec od jakichś 20 lat używa coś podobnego i

    ewentualnie piekarnik parowy.

    --
    Pete

  • 6. Data: 2022-07-31 18:51:21
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2022 o 14:20 nadir <n...@h...org> pisze:

> [...]
    owania-stal-emaliowana-11833144178
    > Sam nie posiadam, ale mój ojciec od jakichś 20 lat używa coś podobnego i

    Ja od nastu lat pasteryzuję w piekarniku elektrycznym, jednorazowy wsad to
    max 24 słoiki 0,9l.
    Jeszcze nic mi się nie zepsuło.

    TG