  • 1. Data: 2022-07-31 10:15:10
    Temat: Odkurzacz CICHY
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Potrzebuję odkurzacz, który będzie dość silny ale naprawdę cichy. Może
    być workowy, ale niekoniecznie. Możecie coś doradzić? Wstępnie wybrałem
    Bosch ProSilence Serie 4 BGLS48X320, ale nie miałem okazji go sprawdzić
    - polegam jedynie na opiniach z netu. Optymalnie by było, aby odkurzacz
    nie miał za dużo elektroniki, ani dotykowych wyłączników. Chodzi o to,
    żeby można było go raz nastawić na wybraną siłę ssania i potem załączać
    i wyłączać wyłącznikiem na kablu. Odkurzacz będzie miał nietypowe
    zastosowanie i będzie stał w jednym miejscu.
    Jacek

  • 2. Data: 2022-07-31 11:54:21
    Temat: Re: Odkurzacz CICHY
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 31.07.2022 o 10:15, Jacek pisze:
> [...]
    > i wyłączać wyłącznikiem na kablu. Odkurzacz będzie miał nietypowe
    > zastosowanie i będzie stał w jednym miejscu.

    Może jednostka od odkurzacza centralnego?

    --
    Pete

  • 3. Data: 2022-07-31 12:45:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Miałem cichy i silny Rowenta workowy.
    Z tym że siła była sprzed unijnej regulacji mocy.
    I nie zepsuł się, w odróżnieniu od Elektroluksa na włoskim silniku (owszem cichego,
    bo łożyska toczne - które szybko padły i nie
    występują jako część zamienna).

    -----

  • 4. Data: 2022-07-31 13:39:28
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 31.07.2022 o 11:54, Pete pisze:
    > Może jednostka od odkurzacza centralnego?
    O wiele za duża gabarytowo, a przede wszystkim za droga.
    Jacek

  • 5. Data: 2022-07-31 14:41:23
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 31 July 2022 at 13:39:30 UTC+2, Jacek wrote:
    > O wiele za duża gabarytowo, a przede wszystkim za droga.
    > Jacek
    Odkurzacz jest cichy, gdy się zepsuje
    (przysłowie domowe)

  • 6. Data: 2022-07-31 15:46:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 31.07.2022 o 13:39, Jacek pisze:
    > O wiele za duża gabarytowo, a przede wszystkim za droga.

    Nic nie pisałeś o cenie :P

    --
    Pete

  • 7. Data: 2022-07-31 19:58:00
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 31.07.2022 o 12:45, ąćęłńóśźż pisze:
    > I nie zepsuł się, w odróżnieniu od Elektroluksa na włoskim silniku
    > (owszem cichego, bo łożyska toczne - które szybko padły i nie
    > występują jako część zamienna).

    Ale łożyska są znormalizowane. Zdejmujesz i jedziesz do najbliższego
    sklepu z łożyskami, kupujesz i wymieniasz. Albo na Allegro, ale musisz
    mieć czym dokładnie pomierzyć.

    Naprawdę nie zdarzyło mi się abym nie mógł dokupić łożyska do sprzętu
    AGD czy elektronarzędzi.

  • 8. Data: 2022-07-31 21:54:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 31 lipca 2022 o 12:45:09 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    > I nie zepsuł się, w odróżnieniu od Elektroluksa na włoskim silniku (owszem cichego,
    bo łożyska toczne - które szybko padły i nie

    A suwmiarką potrafisz się posługiwac?

  • 9. Data: 2022-08-01 01:57:50
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2022-07-31 o 10:15, Jacek pisze:
    > Potrzebuję odkurzacz, który będzie dość silny ale naprawdę cichy. Może
    > być workowy, ale niekoniecznie. Możecie coś doradzić? Wstępnie wybrałem

    Polecam Electrolux ultrasilencer. Ma tylko włącznik i suwak regulacji
    mocy. Kupiliśmy go bo dzieciory narzekały że odkurzacz hałasuje i
    buntowały się przy okazji sprzątania, teraz z tym nowym nawet same
    odkurzają więc jest postęp ;) Jest faktycznie cichy, syf wciąga, nie
    wiem czy jest wystarczająco mocny ale wydaje mi się że robi robotę.

    L.

  • 10. Data: 2022-08-01 08:28:03
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 01.08.2022 01:57, Lisciasty wrote: