    Date: Mon, 1 Aug 2022 01:57:50 +0200
    Subject: Re: Odkurzacz CICHY
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2022-07-31 o 10:15, Jacek pisze:
    > Potrzebuję odkurzacz, który będzie dość silny ale naprawdę cichy. Może
    > być workowy, ale niekoniecznie. Możecie coś doradzić? Wstępnie wybrałem

    Polecam Electrolux ultrasilencer. Ma tylko włącznik i suwak regulacji
    mocy. Kupiliśmy go bo dzieciory narzekały że odkurzacz hałasuje i
    buntowały się przy okazji sprzątania, teraz z tym nowym nawet same
    odkurzają więc jest postęp ;) Jest faktycznie cichy, syf wciąga, nie
    wiem czy jest wystarczająco mocny ale wydaje mi się że robi robotę.

    L.