    Subject: Re: A w Krakowie...
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <5641fcbc$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <f...@g...com>
    <4...@g...com>
    <a...@g...com>
    <7...@g...com>
    <4...@g...com>
    <f...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Tue, 10 Nov 2015 22:35:07 +0100

    W dniu 2015-11-10 o 22:08, Kris pisze:

    > Też trochę zbyt ogolnie ala ja proponuje likwidacje odliczeń bo odliczenia to pola
    do nadużyć.

    Ja także jestem za tym. Tyle, że uważam, że obecny poziom podatków jest
    stanowczo za wysoki.

    > Też troszkę nie tak bo dużo innych składowych może po drodze wyjść. Może tańszą
    ksiegową zatrudni np bo odliczeń nie ma system prosty to mu osoba po 3 fakultetach
    ktorej auto trzeba kupić nie będzie potrzebna.

    Niestety, ale tu się zgadzam w 100% z Adamem.

    > I musi zatrudnić księgową by mu podatki zusy i inne odliczenia zrobiła

    Zarejestruj firmę, a zobaczysz, ze przeklniesz ten dzień, w którym tego
    dokonasz :)

    > I dlatego masz Xperie zamiast KrugermMatza czy myphona?

    Myślisz, że któryś z nich nie ma naklejki z napisem Made in China? :)

    Banknotami .....? :)