  • Data: 2013-02-21 18:45:12
    Temat: Re: Alarm domowy z powiadomieniem
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-21 12:20, Robson pisze:

    > To nie jest jedyny plus, ale jedyne rozwiązanie, jeśli masz czujek >128

    No zgadza się, bywa to jedynym rozwiązaniem.
    Ale bywają też obiekty (kurcze, całkiem sporo, chyba nawet większość)
    gdzie taka centralka obsługuje 20 czujników (raz montowałem Aritech'a
    Master'a chyba z 4 albo 5 czujnikami ;) albo co lepsze taka centralka
    robi tylko za kontrolę dostępu, a obok wisi Satel i obsługuje alarmówkę,
    a linie w centrali ATS leżą i się kurzą :)

    Lukasz