  • 1. Data: 2020-11-05 22:21:10
    Temat: Re: Anglicy odkrywaja drewniane podlogi i okna z PCW.
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Tak w temacie angielskich kraników
    https://joemonster.org/mg/show/258722/lastup/_Panie_
    kierowniku_zrobimy_panu_elegancko

  • 2. Data: 2020-11-06 08:00:29
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 05.11.2020 o 21:21, Janusz pisze:
    > Tak w temacie angielskich kraników
    > https://joemonster.org/mg/show/258722/lastup/_Panie_
    kierowniku_zrobimy_panu_elegancko

    nawet przy innym typie kranu stwierdziłbym, że to UK ;)
    takie tu podejście do robót mają - a w zasadzie to mieli, bo teraz jest
    znacznie lepiej (pewnie Polacy podnieśli standard prac ;). Mimo wszystko
    nadal dużo bardziej się wszystko olewa (jak ktoś mówi 'as soon as
    possible' to wydawać by się mogło, że to będzię szybko ;)
    Trzy lata temu, jedna z pierwszych moich robótek w UK (mieszkanie
    Councilowe czyli z gminy). Trzeba było przenieść słuchawkę domofonu w
    pokoju 6m2 z jednego końca na drugi. Na starcie zostałem poproszony,
    żeby przewód puścić pod ścianą a nie środkiem, "bo my tu czasem wózkiem
    jeździmy".... no nie wpadłbym na to, żeby go po prostu rzucić na podłogę
    ;-) - i tak byli zdziwieni, że przewód do ściany przymocowałem
    (tackerem, bo to oficjalne narzędzie do mocowania przewodów niskoprądowych)

    Lukasz