  • 1. Data: 2020-11-06 07:36:14
    Temat: Pierścień z plastiku do klamki drzwiowej
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    Witam,

    Jak to się nazywa i gdzie kupić, to coś białego, jakby tulejka teflonowa
    czy plastikowa, w miejscu gdzie klamka przechodzi przez szyld drzwi? To
    takie jakby prowadzenie, prowadniczka żeby klamka nie zgrzytała metal o
    metal?

    Wyrobiło mi się to do zera w wielu drzwiach wewnętrznych i klamki
    trzeszczą. Na allegro nie ma. Nie mówcie tylko, że mam kupić nowe klamki :-)

  • 2. Data: 2020-11-06 09:33:21
    Temat: Re: Pierścień z plastiku do klamki drzwiowej
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 listopada 2020 07:36:16 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
> [...]
    >
    > Wyrobiło mi się to do zera w wielu drzwiach wewnętrznych i klamki
    > trzeszczą. Na allegro nie ma. Nie mówcie tylko, że mam kupić nowe klamki :-)

    Niech ktoś Tobie wydrukuje kilkanaście sztuk

  • 3. Data: 2020-11-06 09:45:58
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/11/2020 09:33, Kris wrote:
    > Niech ktoś Tobie wydrukuje kilkanaście sztuk

    Drukować można, ale rozpadną się od patrzenia. Drukowałem taką tulejkę z
    nylonu i wytrzymała ... no może miesiąc. A to najwytrzymalsze co mogę
    użyć na amatorskiej drukarce. Ba, koła zębate z tego drukuję i
    wytrzymują w cieżkich warunkach (roomba), ale w klamce nie dało rady.
    Może ma to więcej wspólnego z technologią wydruku a nie z materiałem,
    nie wiem. Tak czy inaczej, lepiej by to było wytoczyć IMHO.

  • 4. Data: 2020-11-06 09:51:53
    Od: Czesio Wesoły <z...@g...com>

> [...]
    > czy plastikowa, w miejscu gdzie klamka przechodzi przez szyld drzwi? To
    > takie jakby prowadzenie, prowadniczka żeby klamka nie zgrzytała metal o
    Nie wiem jak się to nazywa, ale może to jakiś element z takiego zestawu
    https://www.sparta.com.pl/pl/zestaw-naprawczy-do-kla
    mki-bialy-trzpienie-redukcje-wkrety-elementy-do-klam
    ek-klamki

  • 5. Data: 2020-11-06 10:15:07
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    > Wyrobiło mi się to do zera w wielu drzwiach wewnętrznych i klamki
    > trzeszczą. Na allegro nie ma. Nie mówcie tylko, że mam kupić nowe klamki
    > :-)

    Schodzisz do warsztatu, włączasz tokarkę, zanim wybutuje, sięgasz na
    półkę po wałek polietylenu klasy 1000 (niestety zazwyczaj zielony),
    zakładasz w uchwyt, kilka kliknięć i masz wytoczone. ;)

    A na serio, nie wiem czy można kupić polietylen w kolorze białym czy
    bezbarwnym, ale jeżeli można, to gorąco zalecam właśnie taki materiał.
    Przeżyje okres użytkowania drzwi :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 6. Data: 2020-11-06 11:07:22
    Od: collie <c...@v...pl>

    W piątek, 6.11.2020 o 07:36, KIKI napisał:

> [...]
    > czy plastikowa, w miejscu gdzie klamka przechodzi przez szyld drzwi? To
    > takie jakby prowadzenie, prowadniczka żeby klamka nie zgrzytała metal o

    https://antkowiak-klamki.pl/pl/p/Lozysko-plastikowe-
    zewnetrzne-do-klamki-AXA/1611

    --
    Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.

  • 7. Data: 2020-11-06 14:36:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Irek.N. napisał:

    > A na serio, nie wiem czy można kupić polietylen w kolorze białym czy
    > bezbarwnym, ale jeżeli można, to gorąco zalecam właśnie taki materiał.
    > Przeżyje okres użytkowania drzwi :)

    A co z Drzwiami użytkowanymi w Gnieźnie?

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2020-11-06 16:28:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 6 listopada 2020 o 14:37:00 UTC+1 Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > A co z Drzwiami użytkowanymi w Gnieźnie?
    >
    > --
    > Jarek
    https://img.pixers.pics/pho_wat(s3:700/FO/91/07/39/4
    /700_FO9107394_d622133772a4d346668e29feeeed26de.jpg,
    465,700,cms:2018/10/5bd1b6b8d04b8_220x50-watermark.p
    ng,over,245,650,jpg)/fototapety-stary-zamek-brama.jp
    g.jpg
    Wtedy drzwi wejściowe nie miały klamek na zewnątrz.

  • 9. Data: 2020-11-06 18:07:34
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 06.11.2020 11:07, collie wrote:

    > https://antkowiak-klamki.pl/pl/p/Lozysko-plastikowe-
    zewnetrzne-do-klamki-AXA/1611

    Łożysko! Fucktycznie :-) Tylko mózg nie podał wymiarów.

    https://allegro.pl/oferta/podkladka-plastikowa-lozys
    ko-do-klamki-50-szt-9867467903

  • 10. Data: 2020-11-06 18:12:49
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > A co z Drzwiami użytkowanymi w Gnieźnie?

    Zenek dobrze napisał, też mają taką klameczkę z plastikiem, że się o
    prawdziwość zapewnień obawiasz? :)

    A na serio, kostka 30x30x30 i pilnik do jej spiłowania. Chyba szczyt
    sadyzmu ;)

    Miłego.
    Irek.N.