  • 1. Data: 2020-11-07 18:35:36
    Temat: Wkrętarka - jaka z sensownym wsparciem?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Padłą mi wkrętarka akku. Akku nie do kupienia, wymiana ogniw droga (NiCd
    wysokoprądowe mają jakieś kosmiczne ceny), ponadto baza ładująca była
    idityczna (ładowanie przez tydzień, grzeje się bez akku), więc nawet nie
    mam ochoty na naprawę, to padlina.

    Co obecnie małego i amatorskiego kupić aby:
    a) miało wymienne akku i dało się je dokupić za 4 lata
    b) dało się postawić, razem z akku, na bazie ładujacej
    c) miała regulowane sprzegło
    d) udaru nie potrzebuje
    e) nie musi być mocna, to do wkręcania duperelowatych śrubek raz na tydzień
    f) a może są inne narzędzia pracujące na tych samych akku?

    Iść w jakieś markowe Bashe czy może lidlowe parkside? Akku do parkside
    widuje co chwile w Lidlu, więc może jest szansa że te akku jescze troche
    poprodukują? Ale takiej aby ją postawić na bazie nie znalazłem,
    zazwyczaj trzeba akku wyjąć i włożyć do bazy, co jest upierdliwe.

    PS. Mam małego ręcznego macallistera, takie wielkosci banana na liion
    3.2V. Niestety rozpada się przekładnia planetarna, ale ta wkrętarka była
    naprawdę znakomita. Tylko że nie pytam o ten rozmiar, coś większego
    potrzebuje. A mówie o tym bo to jednak kiepska marka castoramy, a
    okazało się przeżyć ponad 10 lat bez awarii... może te parkside nie są
    takie najgorsze?

  • 2. Data: 2020-11-07 19:57:17
    Temat: Re: Wkrętarka - jaka z sensownym wsparciem?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ro6ltc$33q$1@dont-email.me>
    user heby pisze tak:

    > Co obecnie małego i amatorskiego kupić aby:
    > a) miało wymienne akku i dało się je dokupić za 4 lata

    4 lata, mierzysz wysoko. Za 4 lata to prezydent jest inny.

    > e) nie musi być mocna, to do wkręcania duperelowatych śrubek raz
    > na tydzień

    BOSCH EasyDrill 1200

    mam taką służbową w pracy
    potem sobie i krewnym kupiłem dwie w PL w leruła
    bo w ich promo walizka zawierała po dwa akku.

    jest fantastyczna, ładuję ją co 3 dni, mejd in hungary

    https://ibb.co/album/YXS7D0

    https://www.ceneo.pl/60484612

    --
    Piter

    jak tam właściciele domów
    czy w zlewie na parterze naczynia wam zamarzły?
    na przyszłość myjcie w Borygo

  • 3. Data: 2020-11-07 20:25:05
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > jest fantastyczna, ładuję ją co 3 dni, mejd in hungary

    a jak używasz to co ile ładujesz? ;)

    Osobiście polecić mogę parkside - kompletuję sobie potrzebne narzędzia z
    tym samym aku. Wkrętarki są niczego sobie, choć moja ma już luzy (a
    używam raczej rzadko i ma może z rok). Generalnie w tej cenie jest ok.

  • 4. Data: 2020-11-07 21:35:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ro6sdp$16nd2$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user sirapacz pisze tak:

    > a jak używasz to co ile ładujesz? ;)

    no właśnie używam, też jestem zaskoczony ;)

    jakieś 200 do 300 włączeń dziennie
    śrubki (kable nakrętka M4, M5) i M3 do płytek pcb
    nasadka 1/4 cala 5.5, 7, 8, 10, 13, krzyżak, imbus

    --
    Piter

  • 5. Data: 2020-11-07 22:52:31
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/11/2020 19:57, PiteR wrote:
    > BOSCH EasyDrill 1200

    Ok, zerknę w to, rozumiem że można ją postawić w ładowarce, bez
    wyjmowania baterii?

  • 6. Data: 2020-11-08 00:13:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ro74v1$ddg$1@dont-email.me>
    user heby pisze tak:

    > Ok, zerknę w to, rozumiem że można ją postawić w ładowarce, bez
    > wyjmowania baterii?

    nie można

    takie co można to wyjątki
    nie widziałem jeszcze takiej w karierze we własnych ręcach.

    --
    Piter

  • 7. Data: 2020-11-08 06:30:24
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-11-07 o 19:57, PiteR pisze:
> [...]
    > bo w ich promo walizka zawierała po dwa akku.
    >
    > jest fantastyczna, ładuję ją co 3 dni, mejd in hungary

    Mam taką samą kupioną 4-5 lat temu. Ale ma baterie (2 sztuki) 10.8V.
    Myślicie, że mógłbym użyć też baterii 12V?

    --
    MN

  • 8. Data: 2020-11-08 07:57:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5fa7826d$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    user Marcin N pisze tak:

    > Mam taką samą kupioną 4-5 lat temu. Ale ma baterie (2 sztuki)
    > 10.8V. Myślicie, że mógłbym użyć też baterii 12V?

    Podobne wkretarki 10.8v też mamy. Na 99% akumulator 12v nie pasuje
    mechanicznie do wkrętarki 10.8v. W poniedziałek mogę porobić zdjęcia.
    Elektrycznie pewnie nie byłoby problemu bo to tylko 1v różnicy.

    --
    Piter

    Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju
    za karę dostali Windows 10

  • 9. Data: 2020-11-08 08:28:23
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 07.11.2020 18:35, heby wrote:
    > Padłą mi wkrętarka akku. Akku nie do kupienia, wymiana ogniw droga

    Jak masz jakieś inne akku, to może -
    https://allegro.pl/listing?string=adapter%20baterii&
    bmatch=baseline-product-eyesa2-engag-dict45-hou-1-5-
    1106

    Ja u jednego z tych "plastiko-drukowaczy" zamówiłem uchwyty na ścianę do
    tabletu, bo nie mogłem znaleźć niczego co by mi pasowało albo jak już
    było to kosztowało jakieś kosmiczne pieniądze. A uchwyty (sztuk dwie)
    wykonał mi za 20zł + przesyłka.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 10. Data: 2020-11-08 09:12:06
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > wysokoprądowe mają jakieś kosmiczne ceny), ponadto baza ładująca była
    > idityczna (ładowanie przez tydzień, grzeje się bez akku), więc nawet nie
    co zrobisz z zepsutą? Jak masz zamiar ją wyśmietnikować, chętnie przyjmę
    ToMasz