    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Wkrętarka - jaka z sensownym wsparciem?
    Date: Sat, 7 Nov 2020 18:35:36 +0100

    Cześć.

    Padłą mi wkrętarka akku. Akku nie do kupienia, wymiana ogniw droga (NiCd
    wysokoprądowe mają jakieś kosmiczne ceny), ponadto baza ładująca była
    idityczna (ładowanie przez tydzień, grzeje się bez akku), więc nawet nie
    mam ochoty na naprawę, to padlina.

    Co obecnie małego i amatorskiego kupić aby:
    a) miało wymienne akku i dało się je dokupić za 4 lata
    b) dało się postawić, razem z akku, na bazie ładujacej
    c) miała regulowane sprzegło
    d) udaru nie potrzebuje
    e) nie musi być mocna, to do wkręcania duperelowatych śrubek raz na tydzień
    f) a może są inne narzędzia pracujące na tych samych akku?

    Iść w jakieś markowe Bashe czy może lidlowe parkside? Akku do parkside
    widuje co chwile w Lidlu, więc może jest szansa że te akku jescze troche
    poprodukują? Ale takiej aby ją postawić na bazie nie znalazłem,
    zazwyczaj trzeba akku wyjąć i włożyć do bazy, co jest upierdliwe.

    PS. Mam małego ręcznego macallistera, takie wielkosci banana na liion
    3.2V. Niestety rozpada się przekładnia planetarna, ale ta wkrętarka była
    naprawdę znakomita. Tylko że nie pytam o ten rozmiar, coś większego
    potrzebuje. A mówie o tym bo to jednak kiepska marka castoramy, a
    okazało się przeżyć ponad 10 lat bez awarii... może te parkside nie są
    takie najgorsze?