  • Data: 2023-03-20 23:16:10
    Temat: Re: Antena combo do dvb-t2
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-03-20 o 22:44, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Napisałeś, wyżej cyt:
    >
    > " daje się dwie anteny i sumuje zwrotnicą."
    >
    > To jest _jedna_ antena bez zwrotnicy, czyli kłamiesz na własne słowa :D
    Nadal bredzisz, pisałem o zwykłych, a w pudełku masz zwrotnicę/sumator,
    więc nadal bredzisz.

    > CBDU
    Guzik udowodniłeś, plączesz się o własne nogi.

    > ...inna sprawa, że Koń bredzi iż albo/albo w sensie, że sobie wydłubał
    > iż antena pracuje albo w polaryzacji pionowej albo poziomej i nie
    > pracuje w obu naraz. To, że antena może się składać z kilku dipoli nawet
    > mu do głowy nie przyszło, Tobie też. Nadal jest to JEDNA antena, czy w
    > opisie czy w realu a nie DWIE osobne anteny.
    Pieprzysz jak potłuczony, to są dwie anteny na jedym kiju, każda ma swój
    dipol, reflektory i directory, dlatego maja zwrotnicę/sumator żeby je
    razem połączyć.

    --
    Janusz