  • Data: 2022-12-07 23:41:23
    Temat: Re: Bo na nieruchomościach nikt nie stracił ciag dalszy
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kto powiedział z szukam? Ja twierdzę że niedługo wszystkie będą za pół darmo.

    Nie, nie będą. Zesrasz się a nie będą :)

    > Dlaczego nie mieszkam w bloku? Bo tu mam wysokie mieszkanie, wapienne tynki,
    wszystkie wygody. Ogrzewanie pompa ciepła. Na klatce schodowej żyrandole. W pakiecie
    darmowe miejsce parkingowe na podwórku. I to wszystko za 650 złotych miesięcznie ze
    zryczałtowaną opłata za wodę i wywózkę śmieci? To że mieszkam w samym centrum i mam w
    promieniu trzystu metrów ze sto sklepow różnych też jest plusem dodatnim.

    ROTFL.

    Moi rodzice mieszkają w bloku za 700zł i jest w tym również koszt
    ogrzewania :D Miejsce parkingowe na strzeżonym a do sklepów mają 200m.
    Poznań. Mieszkanie własnościowe. Żadnych grzybów na ścianie, cisza i
    spokój, bo to dobre osiedle a nie slumsy bałuckie :D

    Żyrandol na klatce :D:D:D ale kurwa atut :D i sufit 3,5m :D:D:D

    ROTFL
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>