  • Data: 2022-08-13 21:54:14
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 13 sierpnia 2022 o 20:28:43 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    żyrandole. Na podwórku jest klomb z kwiatami i rosną drzewa. Parkowanie na podwórku
    mam w gratisie tak jak wszyscy inni sąsiedzi. Brama jest na pilota i jest domofon.
    Mieszkanie ociepliłem styropianem od środka.
    > Dla dewelopera co będzie tam chciał "apartamentowiec" wybudować witraże i zyrandole
    to żadna przeszkoda
    Najpierw będzie musiał kupić. Kamieńca w dobrym stanie technicznym go nie będzie
    interesowała bo za droga. Jest dostatecznie dużo tanich nie zamieszkałych od wielu
    lat ruin. Na przykład Zachodni pomiędzy Próchnika a Więckowskiego. Środek miasta.
    Kilka nie zamieszkałych kamienic w stanie zejściowym. Kilka lat temu jedna się
    zawaliła. Parcela pomiędzy Zachodnią i Piotrkowską. Po wyremontowaniu elewacji
    kamienic w pobliżu tej działki można po wyburzeniu nie zamieszkałych kamienic
    postawić 20 piętrowy hotel albo wieżowiec. Stałby 500 metrów od Placu Wolnosci
    będącego centrum Łodzi. Tam gdzie mieszkam trzeba by wykupić z 10 kamienic żeby
    uzyskać teren o podobnej powierzchni. O mnie się nie martw. Poza tym za kilka lat na
    każdym słupie ogłoszeniowym i drzewie będzie po kilka ogłoszeń Tanio mieszkanie
    sprzedam. Tanio mieszkanie wynajmę.