  • 1. Data: 2022-08-03 15:09:14
    Temat: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    https://gazetalubuska.pl/domy-w-cenie-mieszkania-w-l
    ubuskiem-sprzedaja-cale-gospodarstwa-za-grosze-ceny-
    do-200-tys-zlotych-zobaczcie-oferty/ar/c9-16531113
    Najniższa cena jaką znalazłem to 700 złotych za metr razem z działką. A uprzedzalem
    że tak będzie, to pisali niektórzy że głupi jestem bo na ziemi nikt jeszcze nie
    stracił. To już są ci pierwsi co tracą.

  • 2. Data: 2022-08-03 15:25:48
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 3 August 2022 at 15:09:16 UTC+2, 4...@g...com wrote:
> [...]
    że tak będzie, to pisali niektórzy że głupi jestem bo na ziemi nikt jeszcze nie
    ziemia to spekulacja banków na wypranie kasy z nademisji dolara

    Banki emitują 100żl kredytów z 1zł
    a sprytne emituja do 1000zł z 1 zł dlugów kolateralnyc h
    i musza nadmiar kasy wybrac w commodities i kupują ziemię
    bo paliwa za drogie.

    I bank kupuje ziemię
    kupuje developera
    finansuje budowę
    daje kredyty na domy, mieszkania i zarabia 10 krotnie

    bo 30% Zenków zbankrutuje i komornik bankowy odzyskuje domy, mieszkania i sprzedaje
    kolejny raz i znów na kredyt, jaki bank sam sprzeda

    To banki zbankrutowały cały świat

  • 3. Data: 2022-08-03 18:03:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 3 sierpnia 2022 o 15:25:49 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    >
    > bo 30% Zenków zbankrutuje i komornik bankowy odzyskuje domy, mieszkania i sprzedaje
    kolejny raz i znów na kredyt, jaki bank sam sprzeda

    Czołg już zbudowałeś czy ci gąsienice zdechły?

  • 4. Data: 2022-08-03 18:11:11
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    że tak będzie, to pisali niektórzy że głupi jestem bo na ziemi nikt jeszcze nie

    Nadal jesteś głupi. Widziałeś te rudery? To nie nadaje się do remontu a
    koszt wyburzenia jest znaczny. To nie to co kiedyś. Teraz jeszcze
    porównaj w tym terenie cenę PUSTEJ działki i doznasz debilu olśnienia :]

    Nie wiedziałem, że można być aż tak głupim :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2022-08-03 19:12:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 3 sierpnia 2022 o 18:11:21 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > porównaj w tym terenie cenę PUSTEJ działki i doznasz debilu olśnienia :]
    >

    > Nie wiedziałem, że można być aż tak głupim :D

    Część może nie jest w najlepszym stanie. Ale nie twierdziłem że tylko same wille z
    basenami będą. To są domy w których niedawno ktoś mieszkał. Ten/ci co mieszkali
    umarli bo się urodzili albo w wojnę albo zaraz po niej. 15 milionów jest ludzi z wyżu
    demograficznego powojennego. I wszyscy ci ludzie mają gdzie mieszkać. Ich dzieci też
    mają gdzie mieszkać bo nie chcą tych domów co dostali w spadku. Z pokolenia na
    pokolenie będzie potrzeba coraz mniej mieszkań i domów. Większość domów które
    pokazali na zdjęciach nadaje się do zamieszkania od razu i remont można robić po
    wprowadzeniu. Jak są ściany i stropy do tego gaz, woda, prąd to od razu można
    mieszkać. To nie są domy dla milionerów a dla takich co sami potrafią coś zrobić.
    Podane ceny to ceny wywoławcze. Od każdej można do 30% urwać. Większość z tych domów
    za niewielkie pieniądze można przystosować do mieszkania. Domów i mieszkań za bardzo
    małe pieniądze będzie przybywać i będą wśród coraz częściej w coraz lepszym stanie.
    Dlaczego tak będzie? Bo kto się urodził musi umrzeć. W Polsce jak ktoś umiera to
    zostaje po nim nikomu niepotrzebne mieszkanie albo dom.

  • 6. Data: 2022-08-03 19:35:23
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 3 August 2022 at 19:12:16 UTC+2, 4...@g...com wrote:
> [...]
    Dlaczego tak będzie? Bo kto się urodził musi umrzeć. W Polsce jak ktoś umiera to
    zostaje po nim nikomu niepotrzebne mieszkanie albo dom.

    Nie wolno kupowac domów, gdzie ktos zmarł,
    bo śmierć przechodzi na następcę

    W Japonii milion pustych domow po zmarlych stoi otwartych od 50 lat i nikt tam nie
    zamieszka, nie wejdzie, nic nie zabierze, bo wszystko jest skażone wirusem śmierci

  • 7. Data: 2022-08-03 20:13:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 3 sierpnia 2022 o 19:12:16 UTC+2 4...@g...com napisał(a):

> [...]
    wprowadzeniu. Jak są ściany i stropy do tego gaz, woda, prąd to od razu można
    mieszkać0. To nie są domy dla milionerów a dla takich co sami potrafią coś zrobić.
[...]

    Ustaliles już dlaczego w Łodzi jest ok 3 tys osób/rodzin czekających na mieszkanie
    komunalne.
    To że w Łodzi jest 9 tys wolnych mieszkań w zasobach miasta to już pisałeś.
    Ale czemu więc nie dadzą tych mieszkań tym blisko 3 tys oczekujących rodzin?
    "...Jak są ściany i stropy do tego gaz, woda, prąd to od razu można mieszkać..?
    To czemu 9 tys mieszkań w Łodzi jest niezamieszkanych?
    Może dlatego że sama Prezydent twierdzi że się do zamieszkania nie nadają.
    Odnośnie demografii to masz rację i nie masz racji.
    Przez kilka najbliższych lat wymierać będą osoby z wyżu.
    Ale w większości przypadków nie zwolnią one mieszkań/ domów.
    Zwolnią pokój/ dwa pokoje gdzie mieszkały dobrej pory na kupię z dziećmi i wnukami
    Te pokoja dostaną ich dorastające wnuki do tej pory siedzące w pokoju z rodzicami.
    A jak one dorosną to będą szukać mieszkań/domów dla siebie.

  • 8. Data: 2022-08-03 21:57:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 3 sierpnia 2022 o 20:13:24 UTC+2 Kris napisał(a):

> [...]
    > Te pokoja dostaną ich dorastające wnuki do tej pory siedzące w pokoju z rodzicami.
    > A jak one dorosną to będą szukać mieszkań/domów dla siebie.
    Chwilowo chciałbym ustalić dlaczego coś przeczytałeś i twierdzisz coś innego niż
    przeczytałeś. Poraz kolejny informuje i objaśniam że półtora roku temu miasto miało
    9000 mieszkań i potrzebowało dać trzem tysiącom osób mieszkanie komunalne. W artykule
    było napisane że połowa dostała a połowa czeka. I pomimo tego że połowa dostała to
    ciągle miasto ma 9000 tysięcy mieszkań. Czyli jeśli nie po nieboszczykach ma to
    znaczy że cud się zdarzył. Ale to niemożliwe bo w Łodzi rządzi placformy i
    placformerzy wierzą w marże a nie w cuda. Jeśli miasto nie zbudowało żadnych mieszkań
    to skąd się wzięło 1500 którymi uzupełnili do dziewięciu tysięcy? W Łodzi rocznie
    umiera z 7 tysięcy ludzi, w szczycie wymierania wyżu będzie to 12 tysięcy. Prawie
    wszyscy że starości. Jeśli miasto ma spory procent kamienic to nie ma żadnego cudu w
    tym że 1500 mogło odzyskać. Jestem z pierwszego wyżu demograficznego. Z samego końca.
    Nie znam powszechnej patologii że w dwupokojowym mieszkaniu żyją dziadkowie ich
    rodzice i wnuki. Wszyscy moi rówieśnicy plci obojga żyją już albo sami albo z
    partnerami/partnerkami. W kamienicy w której mieszkam w jednej rodzinie mieszkają z
    dorosłym synem. Ale on trachniety jest i bawi się łopatka i wiaderkiem chociaż ma ze
    45 lat. Znam przypadki że dzieci z dziećmi mieszkają z jednym z rodziców bo drugi
    wykitował. Ale oni żyją w mieszkaniach co mają 100-140 metrów kwadratowych. Tam drzwi
    wejściowe mają wspólne a nie wersalki. Znam jeden patologiczny przypadek. Rodzice
    mieszkają z dwoma dorosłymi córkami. Jedna ma 36 lat druga 38. Pomimo że jakieś
    studia skończyły do pracy im nie po drodze. Znajomy żywi je i ubiera. Teraz ich
    sytuacja mieszkaniowa. Dom dwupiętrowy trzykondygnacyjny z 220m?. On oprócz domu,
    własności wspólnej z żoną, ma jeszcze swoje mieszkanie z 70 m?. Próbuje je wynajmować
    z reguły z ujemnym skutkiem ekonomicznym. Jego teściowa ma 82 lata. Mieszka sama w
    dwupokojowym mieszkaniu w bokach. Jego tata ma 88 lat i tez sam mieszka w
    dwupokojowym mieszkaniu w blokach. Sprawa tych dwóch mieszkań rozwiąże mu się w
    przeciągu do pięciu lat. Wychodzi że ma dwa razy za duży dom albo o trzy mieszkania
    za dużo. Tak wygląda problem mieszkań w Łodzi.

  • 9. Data: 2022-08-03 22:27:41
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    jeszcze nie stracił. To już są ci pierwsi co tracą.

    > Część może nie jest w najlepszym stanie.

    Wszystkie są do rozbiórki, bezwzględnie.

    > 15 milionów jest ludzi z wyżu demograficznego powojennego. I wszyscy ci ludzie mają
    gdzie mieszkać.

    Okurwa, ale brednia. Zenuś, zejć na ziemię i zacznij ogarniać. Twoje
    wydłubane z dupy fantasmagorie nadają się na skierowanie do Tworek.

    Dokąd w Polsce będzie DEFICYT mieszkań to ten trend się nie zmieni.

    Teraz wypierdalaj szukać co to deficyt.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2022-08-04 00:36:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 3 sierpnia 2022 o 22:28:43 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > wydłubane z dupy fantasmagorie nadają się na skierowanie do Tworek.
    >
    > Dokąd w Polsce będzie DEFICYT mieszkań to ten trend się nie zmieni.

    Nie ma deficytu
    https://www.domiporta.pl/informacje/a/ceny-spadaja-n
    iczym-liscie-przedwczesna-jesien-na-rynku-nieruchomo
    sci-5154