  • 91. Data: 2022-08-11 23:19:15
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 11 sierpnia 2022 o 22:43:01 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    -srednie-stawki-czynszow-na-rynku-najmu

    zapłacili za kawalerkę 250 tysięcy to po odliczeniu raty i kosztów własnych zostaje
    im 350 złotych na miesiąc.
    > A jaki kretyn bierze kredyt na kupienie mieszkania na wynajem?
    >
    > Masz kasę, kupujesz mieszkanie, wynajmujesz i żodyn, żodyn bank nie da
    > ci tyle rocznie z procentów ile masz z najmu. Biznes się kręci i tyle.
    >
    > Od chuja jest osób które z tego żyją.
    >
    > Pierdolisz bzdury, Zenuś.
    > --
    > LordBluzg(R)??
    > <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>
    Jeszcze z tego żyją. Ale z roku na rok beda mieli coraz trudniej żeby zarobić. Znasz
    zadanie z basenem co z jednej rury leci do niego woda. A drugą rurą wypływa. I w
    zależności od ilości wody jaka wpływa i wypływa da się obliczyć kiedy basen się
    opróżni albo przeleje z niego woda. Poziom wody to ilość pustych mieszkań w Polsce.
    Odpływ to urodzenia z dopływ to zgony.

  • 92. Data: 2022-08-12 01:06:06
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    opróżni albo przeleje z niego woda. Poziom wody to ilość pustych mieszkań w Polsce.

    Wystarczy to kontrolować :] Jak? Sprzedać mieszkanie z kredytem i kupi
    to każdy za gotówkę, którą ma. System nie klęknie, zmieni się tylko
    właściciel :) Nie rozumiesz jednak. Już pisałem parę razy. Skoro jest
    DEFICYT mieszkań to się to nie zmieni a DEFICYT będzie obecny bardzo
    długo. W słowie "deficyt" jest ukryta opcja "mieszkanie o dużym
    standardzie"...a ten standard ciągle się powiększa i zmienia :)

    Możesz już odejść, generalnie, koniec audiencji :) Zawarłem w
    odpowiedziach okres, średnio na 30 lat czyli do 2052. Potem możesz
    wrócić i dyskutować :) Dlaczego taki okres? Powinieneś wiedzieć, skoro
    posługujesz się demografią i planami :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 93. Data: 2022-08-12 01:47:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 12 sierpnia 2022 o 01:07:03 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    > odpowiedziach okres, średnio na 30 lat czyli do 2052. Potem możesz
    > wrócić i dyskutować :) Dlaczego taki okres? Powinieneś wiedzieć, skoro

    Sram na twoją audiencję bo po takich lordach jak ty dziadek na konia wsiadał.
    Sytuacja demograficzna i ilość wolnych mieszkań, których na dodatek będzie
    przybywało, wskazują że załamanie na rynku nieruchomości i rynku najmu jest
    nieuniknione i że nastąpi w przeciągu najbliższych kilku lat. Amen

  • 94. Data: 2022-08-12 02:13:13
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    Odpływ to urodzenia z dopływ to zgony.

    > Sram na twoją audiencję bo po takich lordach jak ty dziadek na konia wsiadał.

    Apotem się powiesił a Lord przejął gospodarstwo :]

    > Sytuacja demograficzna i ilość wolnych mieszkań, których na dodatek będzie
    przybywało, wskazują że załamanie na rynku nieruchomości i rynku najmu jest
    nieuniknione i że nastąpi w przeciągu najbliższych kilku lat. Amen

    Sramen. Nieogarniasz setek czynników regulujących ten rynek i srasz
    ciągle koncepcją z dupy, ograniczoną do jednego punktu. Chuj z tobą i z
    duchem twoim :] Niechce mi się ponownie (co już zrobiłem) udowadniać
    faktami, że jesteś najzwyczajniej pojebany (nawiedzony). Jeszcze raz:
    Chuj z tobą :)

    Kiedyś wspomnisz moje słowa i jest nikła szansa (ALE JEST), że będę
    obiektem modlitw i relikwii. Nic z tego, jeśli chodzi o relikwie.
    Wydałem zarządzenie ze majo mnie spalić na popiół :]
    Modlić się możesz ale modlitwa jeszcze nigdy nie zadziałała czy to na
    dobre czy złe.

    Fakty:

    https://wiaraprzyrodzona.wordpress.com/2018/04/10/kl
    atwy-rzucone-na-krolow-polski-polske-i-polakow/
    :D

    Tak wiem, niewierzysz :D:D:D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 95. Data: 2022-08-12 08:04:09
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2022 o 22:31 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Ci co kupili żeby wynajmować są w czarnej dupie bo jak w dzisiejszych
    > cenach zapłacili za kawalerkę 250 tysięcy to po odliczeniu raty i
    > kosztów własnych zostaje im 350 złotych na miesiąc.

    Nawet jeśli, to zapomniałeś dopisać, że mają przecież spłacone przez
    najemców mieszkanie, które dzisiaj mogą sprzedać w ciągu tygodnia za
    gotówkę.
    Samo mieszkanie kupione 15 lat temu jest warte teraz w Warszawie 3-4 razy
    więcej.

    TG

  • 96. Data: 2022-08-12 09:41:00
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2022-08-11 o 22:42 +0200, LordBluzg(R)?? napisał:
    > A jaki kretyn bierze kredyt na kupienie mieszkania na wynajem?

    Jeśli rentowność wynajmu jest znacząco wyższa od odsetek bankowych, to
    opłaca się kupować na kredyt. Przy czym jakiś wkład zawsze trzeba mieć,
    w przeciwnym razie bank nie będzie chętny udzielić pożyczki.

    Ewentualną wtopą mogłoby być wzięcie kredytu o zmiennym oprocentowaniu
    albo w obcej walucie.

    Mateusz

  • 97. Data: 2022-08-12 10:06:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Jeśli rentowność wynajmu jest znacząco wyższa od odsetek bankowych, to
    > opłaca się kupować na kredyt.

    A jak kredyt wzrośnie dwukrotnie w kilka miesięcy?
    Nawet raty kredytów frankowych tak mocno nie skoczyły przez 16 lat....

  • 98. Data: 2022-08-12 10:13:05
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2022-08-12 o 10:06 +0200, Cavallino napisał:

    > A jak kredyt wzrośnie dwukrotnie w kilka miesięcy?

    O tym wspominałem - to dotyczy kredytów o zmiennym oprocentowaniu. Ja z
    takich nigdy nie korzystałem, bo i nie lubię loterii.

    Mateusz

  • 99. Data: 2022-08-12 10:17:43
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2022 o 10:06 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

    > A jak kredyt wzrośnie dwukrotnie w kilka miesięcy?
    > Nawet raty kredytów frankowych tak mocno nie skoczyły przez 16 lat....

    Można było w większości banków zamrozić sobie oprocentowanie na 5 lat na
    poziomie niecałych 2% na początku pandemii.
    Jak to mówiłem, znajomym i rodzinie to pukali się w czoło i mówili, że
    jestem frajer. Teraz jest płacz.

    TG

  • 100. Data: 2022-08-12 10:33:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 12 sierpnia 2022 o 10:17:45 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    > poziomie niecałych 2% na początku pandemii.
    > Jak to mówiłem, znajomym i rodzinie to pukali się w czoło i mówili, że

    Kiedy byłeś taki przebiegły?