  • 1. Data: 2022-08-03 21:08:56
    Temat: Czy Domowa Wyspa Ciepla może udusic ciepłem mieszkanców ?
    Od: a a <m...@g...com>

    Coraz więcej ociepleń
    i dom zostal zamieniony w termos steropianowy
    I żadne cieplo się nie wydostaje z domu.

    A w środku kuchnia, gotowanie,
    przez okna caly dzień świeci slońce jak w Afryce i pokoje się nagrzewają coraz
    mocniej, ściany nagrzane i w nocy nic się nie schladza
    i tak c odziennie
    jak na Saharze i w domu nocą 25-30 C
    i spac sie nie da, bo tlenu w powietrzu brakuje

    Czy mieszkancy steropianpowych termosów zdecyduja się na zerwawanie steropianu, gdy
    upały potrwaja kolejny miesiąc ?

    W Iraku za dnia 50 C, nocą 25 C

    Afryka 40 C za dnia,

    Hiszpania też z upałami powyżej 38 C

    Na szczęscie tam nikt domów steropianem nie ocieplal i nocą ściany się wychladzają

    A w Polsce lato, tropikalne upaly
    a kolejne bloki, kamienice sa ocieplane grubym steropianem

    Czy ktoś zwariował ?

    \Steropian zakladamy na zimę a zdejmujemy na wiosne,
    jak futra

    Ale czy kto widział , aby cały rok chodzic w kożuchu czy w futrze ?