  • 121. Data: 2022-08-13 20:28:42
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 13 sierpnia 2022 o 20:09:35 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
    >.
    > W tym czymś w czym mieszkam są w oknach na klatce witraże a oświetlają klatkę
    żyrandole. Na podwórku jest klomb z kwiatami i rosną drzewa. Parkowanie na podwórku
    mam w gratisie tak jak wszyscy inni sąsiedzi. Brama jest na pilota i jest domofon.
    Mieszkanie ociepliłem styropianem od środka.

    Dla dewelopera co będzie tam chciał "apartamentowiec" wybudować witraże i zyrandole
    to żadna przeszkoda

  • 122. Data: 2022-08-13 20:59:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 13 sierpnia 2022 o 20:10:38 UTC+2 Kris napisał(a):

    > Bystry jesteś to pewnie kojarzysz dlaczego w kamienicy w której mieszkasz pomimo
    tego że opłata za wynajem to jak piszesz ok 400-500) zł nie masz sąsiadów
    > Lokalizacja całkiem ok przecież, do Bałuckiego rynku rzut beretem a sąsiadów nie
    masz
    > Pewnie się domyślasz ż kwestia czasu kiedy ta kamienica "się zawali" i deweloper
    tam współczesne mieszkania zbuduje.
    > I wynajem wtedy nie 500 zł z wielokrotność tej kwoty.
    Znowu kłamiesz mam sąsiadów. Gdyby sprawdzić to by się kazało że te kamienice które
    się zawaliły nie miały właścicieli albo miały kilkudziesięciu. Jakiś czas były
    zarządzane przez miasto. W nie swoich miasto robiło doraźne naprawy, żadnych
    remontów. Nie płacone podatki obciążały hipoteki, remonty i koszty zarządzania też.
    Czynsze w takich domach są na poziomie 1,50 - 2 złote z metra. Jak stan techniczny
    się pogorszył to przeprowadzili ludzi do innych mieszkań. A te domy bez lokatorów
    niszczały. Niewykluczone że ktoś pomógł żeby się zawaliły. Dla miasta liczyły się
    działki. Dług hipoteczny mógł być zbliżony do wartości działki minus koszt rozbiórki
    itp. Ktoś teraz działki kupi i wszyscy będą zadowoleni. Te budynki specjalnie zostały
    doprowadzone do stanu samodegradacji.

  • 123. Data: 2022-08-13 21:54:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 13 sierpnia 2022 o 20:28:43 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    Mieszkanie ociepliłem styropianem od środka.
    > Dla dewelopera co będzie tam chciał "apartamentowiec" wybudować witraże i zyrandole
    Najpierw będzie musiał kupić. Kamieńca w dobrym stanie technicznym go nie będzie
    interesowała bo za droga. Jest dostatecznie dużo tanich nie zamieszkałych od wielu
    lat ruin. Na przykład Zachodni pomiędzy Próchnika a Więckowskiego. Środek miasta.
    Kilka nie zamieszkałych kamienic w stanie zejściowym. Kilka lat temu jedna się
    zawaliła. Parcela pomiędzy Zachodnią i Piotrkowską. Po wyremontowaniu elewacji
    kamienic w pobliżu tej działki można po wyburzeniu nie zamieszkałych kamienic
    postawić 20 piętrowy hotel albo wieżowiec. Stałby 500 metrów od Placu Wolnosci
    będącego centrum Łodzi. Tam gdzie mieszkam trzeba by wykupić z 10 kamienic żeby
    uzyskać teren o podobnej powierzchni. O mnie się nie martw. Poza tym za kilka lat na
    każdym słupie ogłoszeniowym i drzewie będzie po kilka ogłoszeń Tanio mieszkanie
    sprzedam. Tanio mieszkanie wynajmę.