    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 3 Aug 2022 11:13:22 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    From: Kris <k...@g...com>

    środa, 3 sierpnia 2022 o 19:12:16 UTC+2 4...@g...com napisał(a):

    > Część może nie jest w najlepszym stanie. Ale nie twierdziłem że tylko same wille z
    basenami będą. To są domy w których niedawno ktoś mieszkał. Ten/ci co mieszkali
    umarli bo się urodzili albo w wojnę albo zaraz po niej. 15 milionów jest ludzi z wyżu
    demograficznego powojennego. I wszyscy ci ludzie mają gdzie mieszkać. Ich dzieci też
    mają gdzie mieszkać bo nie chcą tych domów co dostali w spadku. Z pokolenia na
    pokolenie będzie potrzeba coraz mniej mieszkań i domów. Większość domów które
    pokazali na zdjęciach nadaje się do zamieszkania od razu i remont można robić po
    wprowadzeniu. Jak są ściany i stropy do tego gaz, woda, prąd to od razu można
    mieszkać0. To nie są domy dla milionerów a dla takich co sami potrafią coś zrobić.
    Podane ceny to ceny wywoławcze. Od każdej można do 30% urwać. Większość z tych domów
    za niewielkie pieniądze można przystosować do mieszkania. Domów i mieszkań za bardzo
    małe pieniądze będzie przybywać i będą wśród coraz częściej w coraz lepszym stanie.
    Dlaczego tak będzie? Bo kto się urodził musi umrzeć. W Polsce jak ktoś umiera to
    zostaje po nim nikomu niepotrzebne mieszkanie albo dom.

    Ustaliles już dlaczego w Łodzi jest ok 3 tys osób/rodzin czekających na mieszkanie
    komunalne.
    To że w Łodzi jest 9 tys wolnych mieszkań w zasobach miasta to już pisałeś.
    Ale czemu więc nie dadzą tych mieszkań tym blisko 3 tys oczekujących rodzin?
    "...Jak są ściany i stropy do tego gaz, woda, prąd to od razu można mieszkać..?
    To czemu 9 tys mieszkań w Łodzi jest niezamieszkanych?
    Może dlatego że sama Prezydent twierdzi że się do zamieszkania nie nadają.
    Odnośnie demografii to masz rację i nie masz racji.
    Przez kilka najbliższych lat wymierać będą osoby z wyżu.
    Ale w większości przypadków nie zwolnią one mieszkań/ domów.
    Zwolnią pokój/ dwa pokoje gdzie mieszkały dobrej pory na kupię z dziećmi i wnukami
    Te pokoja dostaną ich dorastające wnuki do tej pory siedzące w pokoju z rodzicami.
    A jak one dorosną to będą szukać mieszkań/domów dla siebie.