  • Data: 2022-08-03 22:27:41
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >>> https://gazetalubuska.pl/domy-w-cenie-mieszkania-w-l
    ubuskiem-sprzedaja-cale-gospodarstwa-za-grosze-ceny-
    do-200-tys-zlotych-zobaczcie-oferty/ar/c9-16531113
    uprzedzalem że tak będzie, to pisali niektórzy że głupi jestem bo na ziemi nikt
    jeszcze nie stracił. To już są ci pierwsi co tracą.

    > Część może nie jest w najlepszym stanie.

    Wszystkie są do rozbiórki, bezwzględnie.

    > 15 milionów jest ludzi z wyżu demograficznego powojennego. I wszyscy ci ludzie mają
    gdzie mieszkać.

    Okurwa, ale brednia. Zenuś, zejć na ziemię i zacznij ogarniać. Twoje
    wydłubane z dupy fantasmagorie nadają się na skierowanie do Tworek.

    Dokąd w Polsce będzie DEFICYT mieszkań to ten trend się nie zmieni.

    Teraz wypierdalaj szukać co to deficyt.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>