  • Data: 2022-08-04 11:59:52
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > https://gazetalubuska.pl/domy-w-cenie-mieszkania-w-l
    ubuskiem-sprzed
    > aja-cale-gospodarstwa-za-grosze-ceny-do-200-tys-zlot
    ych-zobaczcie-o
    > ferty/ar/c9-16531113 Najniższa cena jaką znalazłem to 700 złotych
    > za metr razem z działką. A uprzedzalem że tak będzie, to pisali
    > niektórzy że głupi jestem bo na ziemi nikt jeszcze nie stracił. To
    > już są ci pierwsi co tracą.

    Moze mnie pamiec myli ale pisałes ze ceny beda spadac z powodu
    malejącego popytu na mieszkania wynikajace z tego ze ukraincy wyjada z
    Polski + ze popyt został juz zaspokojony...
    Tymczasem ludzie sprzedaja bo nie maja kasy na kredyt i na ogrzewanie.
    Nie sadzisz ze podpinanie sie pod sukces dobrej predykcji wynikajacy z
    zaistnienia zupełnie nietrafionych przesłanek to jednak ponizej pewnego
    poziomu?

    P.S. W duzych miastach jeszcze nie widac trendu spadkowego?