  • Data: 2022-08-04 23:18:15
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 4 sierpnia 2022 o 21:15:37 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    ubuskiem-sprzedaja-cale-gospodarstwa-za-grosze-ceny-
    do-200-tys-zlotych-zobaczcie-oferty/ar/c9-16531113
    uprzedzalem że tak będzie, to pisali niektórzy że głupi jestem bo na ziemi nikt
    jeszcze nie stracił. To już są ci pierwsi co tracą.
    > Takie pytanie mam do Ciebie.
    > Znajomy od lat w deweloperów się bawil i 130 m2 "apartamenty" z podwórkiem
    wielkości piaskownicy sprzedaje w cenach teraz już 600tys(jeszcze pół roku temu
    400tys.
    > Stan deweloperski.
    > Czemu głupie ludziska to od niego kupują zamiast te domy za 200tys w lubuskiem co
    podlinkowaleś?
    Sam odpowiedziałeś a mnie prosisz o spowiedź. Bo głupie są ludziska. Pewno nie wiesz
    że współczynnik inteligencji przeciętnego europejczyka jest w okolicach stu. Wiesz że
    w Polsce spożycie alkoholu to 11 litrów czystego spirytusu na glowe z tego 5 przypada
    na kobiety a 17 na mężczyzn. Przy takim spożyciu średni współczynnik inteligencji u
    mężczyzn w Polsce jest poniżej stu. I wymagasz żeby przygłupy potrafiły cokolwiek
    więcej jak naśladowanie sąsiada który też jest głupi i kogoś innego naśladuje.
    Odpowiedz na twoje pytania jest w wykresie co się nazywa wyże demograficzne w Polsce.
    Dostępny na skinienie palcem jest taki wykres. Jak ktoś ma smartfona albo tablet to
    może mu powiedzieć żeby znalazł i pokazał. Prawda objawiona jest taka że kto się
    urodził musi umrzeć. Statystycznie teraz umierają 76 latkowie. Oni są pierwszym
    rocznikiem ujętym na wykresach. Wcześniejszych roczników na wykresach nie ma bo była
    wojna. Od 46 do 70 urodziło się ok 10 milionow ludzi w Polsce. A od 1970 do dzisiaj
    liczba ludności wzrosła tylko o 5 milionów i ma tendencję mocno zniżkowa. Wszyscy
    ludzie z pierwszego wyżu demograficznego mają gdzie mieszkać. To jak umrą to zostaną
    po nich mieszkania. I będzie tych mieszkań a raczej nieruchomości mieszkalnych ok 5
    milionów. 2 miliony już pustych, 5 milionów po zmarłych. To jak teraz zbudują 500
    tysięcy to będzie 7,5 miliona pustych mieszkań. Jak założyć że model rodziny teraz to
    2+1,5 to tylko w pustych po starych ludziach da się zmieścić 25 milionów ludzi. Ty i
    inni nie zdajecie sobie sprawy ze skali zjawiska. Ale przy 17 litrach spirytusu
    rocznie na wasze głowy wy nie zdajecie sobie sprawy z niczego. Pożyjemy zobaczymy.
    Chwilowo nie wiem żebym się wybierał w zaświaty to mam szanse doczekać czasów za trzy
    do pięciu lat.