  • Data: 2022-08-05 22:22:27
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 5 sierpnia 2022 o 22:09:12 UTC+2 4...@g...com napisał(a):

    > Ostatni to wykres obrazujący przyrost naturalny w Polsce. Wynika z niego że 25 lat
    temu skończył się przyrost naturalny w >Polsce i d tego momentu potrzeba mniej
    samochodów,
    Poszukaj czy faktycznie w ciągu ostatnich 25 lat mniej samochodów Polacy kupowali.
    Jak coś znajdziesz to daj znać wg Ciebie dlaczego tak bylo
    >mieszkań, dróg, miejsc parkingowych itp.
    Jak wyżej. Poszukaj jak to w ostatnich 25 latach było i oczywiście daj znać
    dlaczego(wg Ciebie)
    >Były tutaj głosy że Ukraińcy uratują. Oni uratują niemcy a nie nas, szwaby lepiej
    płacą. Gdzieś napisali że u szwabow jest >już ponad milion Ukraińców.
    A ilu u nas? Daj znać co znalazłeś i dlaczego tak jest(wg Ciebie)

    Ps
    I kilka moich pytan/komentarzy wyżej niżej przemilczałeś.
    Argumenty się skończyły czy mam czekać dalej na Twoje odpowiedzi?