  • Data: 2022-08-06 02:20:43
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 5 sierpnia 2022 o 23:43:51 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    do zamieszkania to to te 9 tysiecy mieszkan jest dla ludzi czy do wyburzenia?
    > Prezydent Łodzi tak dość niedawno oglosila.
    > Ja tylko ja cytuję.
    takiego mieszkania miasto nim nie przydzieli.
    > To dlaczego nie przydziela tym " biedniejszym"?
    > I jeszcze raz:
    > "..Na ponad 39,5 tys. mieszkań w zasobie komunalnym Łodzi,
    > 14,3 tys. nie ma toalety,
    > ponad 2,9 tys. bezpośredniego podłączenia do ujęcia wody,
    > a tylko 9,8 tys. ma centralne ogrzewanie.."
    > To compiwyzej wg Ciebie nadaje się do zamieszkania?
    > .
    na sprzedaż? Ceny w okolicach 6000 >za metr. Były w ofercie ładne mieszkania i
    zdemolowane klitki.
    > Sprzedały się czy kolejny przetarg oglos ono?
    > A ile mieszkań komunalnych władze Łodzi obiecują wybudować w ciągu najbliższych
    kilku lat?
    > I dlaczego aż tyle skoro mają ,"9 tys wolnych" w za
    Może biedniejsi nie chcą 130 metrowych mieszkań ogrzewanych elektrycznie bo nie będą
    mieli na opłaty. Inna sprawa że słyszałem że tam gdzie przydzielają mieszkania
    sprawdzają ile ubiegający się zarabiaja. Nie interesja mnie obietnice, nie obracam
    się w oparach absurdu że ktos coś obieca. Poczekajmy kilka lat i policzmy ile miasto
    wybudowalo. Nie pytaj się mnie czy miasto sprzedało jakieś mieszkania. Nie ja jestem
    strona. Moze lepiej zajmj się własnym zinterpretowaniem wykresów jakie dałem. Te
    wykresy są kluczowe dla całej Polski a nie ilość mieszkań bez kibla w Łodzi. Widzę że
    miałki jesteś i strasznie uciekasz w małostkowość aby tylko nie zbliżyć się do
    demografii. Jeśli masz mieszkanie które wynajmujesz albo kredyt na mieszkanie to
    każda informacja że to była marna inwestycja czy decyzja będzie przez ciebie
    traktowana jako wroga. Ale to nic nie zmieni. Dostałeś informacje stworzone nie
    przeze mnie o ilości pustostanów w Polsce. Te informacje są wiążące. A analiza danych
    demograficznych wskazuje że pustostanów będzie przybywało.