  • Data: 2022-08-06 23:25:09
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 6 sierpnia 2022 o 21:22:53 UTC+2 Kris napisał(a):
    > Dasz linkaa na poparcie tego że te 9 tys mieszkań to 130 metrowe ogrzewane prądem?
    > Sprytny chcesz być i uciekasz od odpowiedzi na pytania które Tobie zadałem.
    > Chcesz poważnie dyskutować ?
    > Pytania moje wyżej/ niżej znajdziesz. Dla ułatwienia zacznijmy od tego że jak
    twierdziłeś od 25 lat popyt spada.
    > Odpowiesz/ rozwiniesz co miales na myśli?
    > O ceny węgla jesienią też pytałem
    > Tylko trzeba je rozumieć, odnieść do innych danych
    > Skoro np w Łodzi na ok ok 40 tys mieszkań komunalnych 9 tys jest pustych, a 15 tys
    nie ma kibla, wody itp to jaki wniosek wyciągniesz?
    > Jak tam wyz demograficzny z Twojego pokolenia mieszka i w kalendarz kopna to
    mieszkania się zwolnią dla innych?
    > Czy powiększa ta pule 9 tys ruder do wyburzenia?
    > Sam meszkasz w kamienicy w której nikt mieszkać nie chce.
    > Ty z rok temu wózek do transportu pelletu po schodach kupiłeś i w korytarzu pewnie
    ten pellet nagazynujesz jak udało się kupić i sił starczyło zeby wnieść.
    > Ale nie kazdy tak chce.
    Nie zdążyłem obejrzeć bo napisałeś jak się skończył. Ale zajawki są w necie i je
    obejrzałem. Jeśli to o kamienicy w Łodzi co miasto nie chce sprzedać swojej własności
    lokatorom a deweloperowi to komentarz jest ciekawy.
    "Żal ludzi ale co się dziwić Łódź banda oszustów i złodzieji pani Zdanowska jak
    zwykle umywa ręce lepiej sprzedać kamienice i mieć czyste sumienie a ludzie a co to
    kogo obchodzi zrobili remonty zainwestowali kupę kasy i niech się martwią ręce
    opadają wstyd tylko na FB się lansują i pokazują jaka ta nasza Łódź cudowna piękna
    zrewitalizowana".
    A ty chciałeś żebym wierzyl w obietnice urzędników tej pani że zbudują jakieś
    mieszkania komunalne. Przypiąłeś sie do mieszkań bez kibla jak by miało jakiekolwiek
    znaczenie. A gwóźdź programu tkwi w innym miejscu do którego masz jakąś bliżej mi nie
    znana obrzydliwość. Dane statystyczne dla Polski są takie że jest w Polsce prawie dwa
    miliony pustych mieszkań. I nie zmienisz tego pytając mnie o węgiel i jego ceny.
    Gdyby w Polsce brakowało dwóch milionów mieszkań to ludzie by te bez kibla też
    wzięli. Sąsiedzi tak jak ja zrobili z trzech mieszkań jedno. Z tym że u mnie była
    woda i kanalizacja a u nich tylko woda i cienki odpływ rura fi 50 do kanalizacji.
    Kupili rozdrabniarki do gowna i się podlaczyli z sedesem pod tą cienka rurę. Jakieś
    35 lat tak mają i działa. Z tą kamienicą z programu. Należy do miasta. Ludzie tylko
    wynajmowali i musieli sie liczyć z tym że nie jest ich. Miasto powinno ogłosić
    przetarg i sprzedać temu co da więcej. Mieszkańcy żeby mogli kupić powinni
    zarejestrować jakąś formę prawną żeby w imieniu wszystkich mogli kupić całość. Jak
    jesteś za prawem własności to chyba przyznasz mi rację że właściciel a nie najemca
    decyduje o swojej nieruchomości. Załóżmy że wynajmujesz komuś mieszkanie z 5 lat. I
    po tym czasie najemca przychodzi i mówi, tonem wykluczającym sprzeciw, że masz mu
    sprzedać mieszkanie za pół ceny. I jako argument daje że kupił i powiesił obrazek.
    Mozesz mnie nie lubic za to że prawdę pisze. Ale to nie zmieni faktu że był wyz
    demograficzny i zostanie po nim ogromna ilość pustostanów których nikt nie będzie
    chciał. I że te pustostany będą kulami u nóg spadkobierców. Bo będą musieli płacić za
    nie opłaty różne a nie będą mieli możliwości ich ani wynająć ani sprzedać za
    pieniądze jakich oczekują. W przedpokoju w pudle stoi pompa ciepła. Czeka na
    zamontowanie. To tyle w kwestii pelletu. A co do trzymania go to od kilkunastu lat
    mam sporego dostawczaka i w czasie zimy trzy do czterech razy jechałem żeby kupić
    trochę pelletu. Nie wiem dlaczego poruszasz tematy nie mające związku ze sprawą. Na
    przykład ten z wózkiem i pelletem. Znaczy się wiem. To taka drobna zawiść z twojej
    strony. Już wiesz że model jaki obrales jest do dupy i za chwilę zaczniesz tracić.
    Oczywiście dokąd nie będziesz musiał sprzedać cena za którą możesz sprzedać cię nie
    interesuje. Ale to tylko tam gdzie mieszkasz. Jak ktoś ma mieszkanie które wynajmuje
    i czynsz nie będzie w stanie przynieść zysku to będzie chciał sprzedać. Ale nie
    bedzie komu A jak będzie to za śmieszne pieniądze. I nie ma żadnej siły która by to
    zmieniła. Teraz czekam na twoją interpretację wykresów jak których dałem linki.
    Poruszysz tematy nie związane z linkami to mogę nie odpowiadać.