  • Data: 2022-08-06 21:22:51
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 6 sierpnia 2022 o 02:20:44 UTC+2 4...@g...com napisał(a):

    > Może biedniejsi nie chcą 130 metrowych mieszkań ogrzewanych elektrycznie

    Dasz linkaa na poparcie tego że te 9 tys mieszkań to 130 metrowe ogrzewane prądem?

    > Nie ja jestem strona. Moze lepiej zajmj się własnym zinterpretowaniem wykresów
    jakie dałem.
    Sprytny chcesz być i uciekasz od odpowiedzi na pytania które Tobie zadałem.
    Chcesz poważnie dyskutować ?
    Pytania moje wyżej/ niżej znajdziesz. Dla ułatwienia zacznijmy od tego że jak
    twierdziłeś od 25 lat popyt spada.
    Odpowiesz/ rozwiniesz co miales na myśli?
    O ceny węgla jesienią też pytałem

    >Te wykresy są kluczowe dla całej Polsk
    Tylko trzeba je rozumieć, odnieść do innych danych
    Skoro np w Łodzi na ok ok 40 tys mieszkań komunalnych 9 tys jest pustych, a 15 tys
    nie ma kibla, wody itp to jaki wniosek wyciągniesz?
    Jak tam wyz demograficzny z Twojego pokolenia mieszka i w kalendarz kopna to
    mieszkania się zwolnią dla innych?
    Czy powiększa ta pule 9 tys ruder do wyburzenia?
    Sam meszkasz w kamienicy w której nikt mieszkać nie chce.
    Ty z rok temu wózek do transportu pelletu po schodach kupiłeś i w korytarzu pewnie
    ten pellet nagazynujesz jak udało się kupić i sił starczyło zeby wnieść.
    Ale nie kazdy tak chce.