  • Data: 2022-08-07 23:49:54
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cham i prostak jesteś ale ci odpowiem. Tylko za listonosza robię.
    > https://biznes.interia.pl/nieruchomosci/news-nieruch
    omosci-w-naszym-kraju-jest-1-86-mln-pustych-mieszkan
    ,nId,6111729

    Analfabetą jesteś. Z twojego linka "Dużą grupę pustostanów mogą stanowić
    starsze i słabo zlokalizowane domy" sądzę że to powyżej 50%.

    Inna sprawa, to nawet jeśli w Polsce będzie 10mln pustostanów, gdzie
    właściciele NIE chcą wynająć czy sprzedać, to na chuj to liczysz?

    Jeszcze raz, dokąd będzie przeludnienie (mamy 3 miejsce w Europie) i
    deficyt mieszkań to pewnie twoje prapraprawnuki może doczekają albo
    nigdy nie doczekają :]

    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Eurostat-Co-trzeci-
    Polak-zyje-w-przeludnionym-mieszkaniu-8031684.html

    "Eurostat podaje, że w 2020 r. blisko 18 proc. ludności UE mieszkało w
    przeludnionych mieszkaniach. Niestety w naszym kraju ten wskaźnik wciąż
    jest jednym z najwyższych w Europie i wynosi 36,9 proc. Pocieszeniem
    może być jednak to, że przez ostatnie 5 lat skurczył się o 6,5 pkt proc.
    Najgorzej pod tym względem jest w Rumunii, gdzie według Eurostatu
    problem przeludnienia dotyka przeszło 45 proc. mieszkańców."

    https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/nieru
    chomosci/przeludnione-mieszkania-to-norma-w-polsce-m
    amy-jeden-z-najgorszych-wskaznikow-w/2m4x1w2

    "Jednym z mierników stosowanych przez Eurostat jest wskaźnik pokazujący
    liczbę pokoi przypadających na jednego obywatela danego kraju. W Polsce
    na każdego mieszkańca przypadało w 2020 r. 1,2 pokoju, co jest jednym z
    najgorszych wyników w całej UE, gdzie średnia to 1,6 pokoju. Gorzej lub
    podobnie jak u nas jest jeszcze w Rumunii, Chorwacji, Słowacji i na
    Łotwie. Na drugim biegunie są takie kraje jak Malta, Belgia i Irlandia,
    gdzie na osobę przypadają przeszło dwa pokoje."

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>