  • Data: 2022-08-05 22:09:10
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 5 sierpnia 2022 o 20:17:36 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    pojawia się inne moje są prawdziwe a nie błędne. Ale krowa nie jestem i mogę wziąć
    dział w dyskusji opartej na faktach a nie wziętych że szklanej kuli.
> [...]
    > tak jak wspomniany deficyt mieszkań i przeludnienie, czyli mieszkanie
    > kilku rodzin w jednym lokalu. Obecnie jeszcze doszła inflacja, problemy
    > z kredytami i brak kasiory, czyli stagnacja. Deweloperzy zwolnią z
    > budową nowych mieszkań i ten trend się dość długo utrzyma a ceny nie
    > spadną, wręcz odwrotnie, wzrosną, choćby z powodu braku i drożyzny
    > materiałów budowlanych, nie wspominając, że jeśli deweloper miał jakiś
    > wyliczony zysk, to będzie chciał go utrzymać. Takie są prawa rynku.
    >
    > Generalnie wychodzi, że nie potrafisz łączyć kropek, co już ci pisałem.
    https://www.google.com/search?q=wy%C5%BCe+demografic
    zne+w+polsce&oq=wyzedemogra&aqs=chrome.2.69i57j0i546
    l3.11073j0j7&client=tablet-android-lenovo&sourceid=c
    hrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=44Bk2uBet0zRSM
    Kolejny raz daję sam link. Jeśli ja go źle interpretuje to wskaż prawidłową
    interpretację. Z innego linku jaki dawałem wynikało że że pierwszy wyz demograficzny
    trwał 28 lat i urodziło sie 12 milionów ludzi. Przez następne 42 lata do dzisiaj
    urodziły się trzy miliony ludzi.https://www.google.com/search?q=ludno%C5%9B%C4
    %87+polski&client=tablet-android-lenovo&prmd=inmv&sx
    srf=ALiCzsa-O3e2x1BQWCqHMF8AxmMx4NFrrA:1659729313190
    &source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiS4orBvbD5AhWK
    tYsKHWfRBo8Q_AUoAXoECAIQAQ&biw=1280&bih=800&dpr=1#im
    grc=0iVFD6X8inu5rM

    https://www.google.com/search?q=wy%C5%BCe+demografic
    zne+w+polsce&oq=wyzedemogra&aqs=chrome.2.69i57j0i546
    l3.11073j0j7&client=tablet-android-lenovo&sourceid=c
    hrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=zckJFji7s1tOPM

    Ostatni to wykres obrazujący przyrost naturalny w Polsce. Wynika z niego że 25 lat
    temu skończył się przyrost naturalny w Polsce i d tego momentu potrzeba mniej
    samochodów, mieszkań, dróg, miejsc parkingowych itp. Były tutaj głosy że Ukraińcy
    uratują. Oni uratują niemcy a nie nas, szwaby lepiej płacą. Gdzieś napisali że u
    szwabow jest już ponad milion Ukraińców.