  • Data: 2022-08-05 23:00:25
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 5 sierpnia 2022 o 22:41:53 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    lat temu skończył się przyrost naturalny w Polsce i d tego momentu potrzeba mniej
    samochodów, mieszkań, dróg, miejsc parkingowych itp...>
    > Pozwól że jeszcze raz to zacytuję bo mnie urzekło.
    > 25 lat temu by rok 1997 jeśli dobrze liczę.
    > Pokaż/ podlinkuj dane ze od wtedy do teraz spadła sprzedaż samochodów, mieszkań,
    ilość dróg, parkingów itp.
    > Chciałeś dyskutować bez szklanej kuli to podawaj fakty
    Wiedziałem że się ładuje na minę w tymi samochodami. One były tylko przykładem na to
    że jak spada liczba ludności to pewnych dóbr potrzeba mniej. Oczywiście najpierw musi
    dojść do nasycenia rynku. Jeśli w Polsce są dwa miliony pustych mieszkań to raczej do
    nasycenia rynku mieszkaniami.
    https://biznes.interia.pl/nieruchomosci/news-nieruch
    omosci-w-naszym-kraju-jest-1-86-mln-pustych-mieszkan
    ,nId,6111729
    Zauważ że artykuł jest napisany na podstawie danych z GUSu.