  • Data: 2022-08-05 00:55:50
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 5 sierpnia 2022 o 00:04:16 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
    .
    > Specjalnie mnie nie zaskoczyłeś. Trudno dać linka do czegoś czego nie ma.

    Ktoś nie tak dawno coś takiego jak niżej cytuje prorokował.
    Zgodzisz się z nim czy wg Ciebie głupoty pisał?

    "..Dzisiejsze ceny węgla to efekt zakłócenia jakie się pojawiło. Jak zakłócenie
    ustąpi to nastąpi silna korekta w dół. Średnia z dziesięciu lat bedzie taka jak by
    się nic nie działo W nadchodzącym sezonie będą trzy tony po 1000. Pozwoli to grzać
    24 godziny na dobe z mocą 6kW przez 180 dni...."