  • Data: 2022-08-04 15:19:17
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-08-04 o 13:10, Kris pisze:
> [...]
    przeczytałeś. Poraz kolejny informuje i >objaśniam że półtora roku temu miasto miało
    9000 mieszkań i potrzebowało dać trzem tysiącom osób mieszkanie >komunalne. W
    artykule było napisane że połowa dostała a połowa czeka.

    > Artykuł z maja tego roku:
    > "Otóż mimo że w kolejce na przyznanie mieszkań (komunalnych i socjalnych) według
    stanu na koniec 2021 r. czeka ponad 2,8 tys. wnioskodawców (blisko połowa po
    pozytywnej opinii komisji gospodarki mieszkaniowej i komunalnej Rady Miejskiej czy
    rekomendacji Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej), to ponad 9 tys. mieszkań wciąż
    nie ma najemców. Radna Grzeszczyk sugeruje, by część z nich przeznaczyć je dla
    uchodźców z Ukrainy."

    > W jakim stanie są mieszkania w Łodzi:
    > "...
    > Na ponad 39,5 tys. mieszkań w zasobie komunalnym Łodzi,
    > 14,3 tys. nie ma toalety,
    > ponad 2,9 tys. bezpośredniego podłączenia do ujęcia wody,
    > a tylko 9,8 tys. ma centralne ogrzewanie..."
    Ja pierniczę, to się aż wierzyć nie chce.
    --
    Janusz