  • Data: 2022-08-04 01:13:04
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, 4 August 2022 at 00:36:22 UTC+2, 4...@g...com wrote:
> [...]
    ubuskiem-sprzedaja-cale-gospodarstwa-za-grosze-ceny-
    do-200-tys-zlotych-zobaczcie-oferty/ar/c9-16531113
    uprzedzalem że tak będzie, to pisali niektórzy że głupi jestem bo na ziemi nikt
    jeszcze nie stracił. To już są ci pierwsi co tracą.

    > Nie ma deficytu
    > https://www.domiporta.pl/informacje/a/ceny-spadaja-n
    iczym-liscie-przedwczesna-jesien-na-rynku-nieruchomo
    sci-5154
    Miała baba koguta, koguta
    wsadziła se go do buta

    Ceny nieruchomości i ziemi wzrosną jeszcze 10 krotnie
    bo inflacja szaleje
    a banki centralne produkują w każdej minute miliardy kasy z nademisji
    do wyprania w commodities i
    kasa nie będzie prana w paliwach, bo to za wysokie progi
    ale w mieszkaniach, domach, kamienicach, placach, gruntach rolnych
    i same banki skupią w Europie miliony mieszkań na spekulacje i wynajem i sprzedaz z
    zyskiem 100%
    bo jak skupią milion mieszkań, to na rynku nie będzie wol;nych mieszkań i
    te co mają łatwo sprzedadzą, udzielając kredytów kupującym
    i zarobią na kredycie i na spekulacji cenami mieszkan i każdy bank ma wydział handlu
    nieruchomościami i skupuje place pod markety w centrach miast, albo skupuje
    wyremontowane kamienice, albo pola, lasy,
    bo to są wszystko aktywa, na których mozna zrobić wielką kasę bez ryzyka i wysiłku.

    Może i tak być , że Bank of America, kupi całe centrum łodzi, 20.000 kamienic,
    aby zmonopolizowac rynek w Lodzi dla zabawy, aby pokazac siłę pinionca
    i się zareklamować w Europie.

    Zatem czeka nas galopujuąca inflacja i wszystko zdrożeje o 100%
    i to nie za 10 lat, ale już za rok
    czyli żarcie, paliwa, opłaty, podatki, ogrzewanie, gaz,
    a jak wszystko,
    to mieszkania, domy, kamienice też zdrożeją o 100%
    bo na tym polega spekulacja monopolizująca,
    że się tak długo wykupuje rynek, aż się go zmonopolizuje,
    a jak się zmonopolizuje, to się dyktuje własne ceny z kosmosu,
    bo konkurencji brak