  • 11. Data: 2022-08-04 01:13:04
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 4 August 2022 at 00:36:22 UTC+2, 4...@g...com wrote:
> [...]
    ubuskiem-sprzedaja-cale-gospodarstwa-za-grosze-ceny-
    do-200-tys-zlotych-zobaczcie-oferty/ar/c9-16531113
    uprzedzalem że tak będzie, to pisali niektórzy że głupi jestem bo na ziemi nikt
    jeszcze nie stracił. To już są ci pierwsi co tracą.

    > Nie ma deficytu
    > https://www.domiporta.pl/informacje/a/ceny-spadaja-n
    iczym-liscie-przedwczesna-jesien-na-rynku-nieruchomo
    sci-5154
    Miała baba koguta, koguta
    wsadziła se go do buta

    Ceny nieruchomości i ziemi wzrosną jeszcze 10 krotnie
    bo inflacja szaleje
    a banki centralne produkują w każdej minute miliardy kasy z nademisji
    do wyprania w commodities i
    kasa nie będzie prana w paliwach, bo to za wysokie progi
    ale w mieszkaniach, domach, kamienicach, placach, gruntach rolnych
    i same banki skupią w Europie miliony mieszkań na spekulacje i wynajem i sprzedaz z
    zyskiem 100%
    bo jak skupią milion mieszkań, to na rynku nie będzie wol;nych mieszkań i
    te co mają łatwo sprzedadzą, udzielając kredytów kupującym
    i zarobią na kredycie i na spekulacji cenami mieszkan i każdy bank ma wydział handlu
    nieruchomościami i skupuje place pod markety w centrach miast, albo skupuje
    wyremontowane kamienice, albo pola, lasy,
    bo to są wszystko aktywa, na których mozna zrobić wielką kasę bez ryzyka i wysiłku.

    Może i tak być , że Bank of America, kupi całe centrum łodzi, 20.000 kamienic,
    aby zmonopolizowac rynek w Lodzi dla zabawy, aby pokazac siłę pinionca
    i się zareklamować w Europie.

    Zatem czeka nas galopujuąca inflacja i wszystko zdrożeje o 100%
    i to nie za 10 lat, ale już za rok
    czyli żarcie, paliwa, opłaty, podatki, ogrzewanie, gaz,
    a jak wszystko,
    to mieszkania, domy, kamienice też zdrożeją o 100%
    bo na tym polega spekulacja monopolizująca,
    że się tak długo wykupuje rynek, aż się go zmonopolizuje,
    a jak się zmonopolizuje, to się dyktuje własne ceny z kosmosu,
    bo konkurencji brak

  • 12. Data: 2022-08-04 06:57:00
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2022 o 00:36 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Nie ma deficytu
    > https://www.domiporta.pl/informacje/a/ceny-spadaja-n
    iczym-liscie-przedwczesna-jesien-na-rynku-nieruchomo
    sci-5154

    Jest i to większy niż przed rokiem. To, że ceny spadają nie wynika z tego,
    że ludzie nie potrzebują mieszkań. Ludzie nie kupują bo nie mają za co -
    nie mają zdolności lub gotówki.
    To wszystko jest wyjaśnione w tym artykule, który podlinkowałeś.

    TG

  • 13. Data: 2022-08-04 08:51:28
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    > Nie ma deficytu
    > https://www.domiporta.pl/informacje/a/ceny-spadaja-n
    iczym-liscie-przedwczesna-jesien-na-rynku-nieruchomo

    https://tvn24.pl/biznes/nieruchomosci/mieszkania-na-
    sprzedaz-deweloperzy-w-lipcu-sprzedali-wiecej-mieszk
    an-niz-w-czerwcu-gdansk-liderem-wzrostow-6056240

    --
    Pete

  • 14. Data: 2022-08-04 09:46:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 4 sierpnia 2022 o 08:51:33 UTC+2 Pete napisał(a):
> [...]
    sprzedaz-deweloperzy-w-lipcu-sprzedali-wiecej-mieszk
    an-niz-w-czerwcu-gdansk-liderem-wzrostow-6056240

    https://next.gazeta.pl/next/7,151003,28752243,zalama
    nie-na-rynku-mieszkan-ekspert-komentuje-nowe-dane-o-
    kredytach.html

  • 15. Data: 2022-08-04 10:17:46
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > https://next.gazeta.pl/next/7,151003,28752243,zalama
    nie-na-rynku-mieszkan-ekspert-komentuje-nowe-dane-o-
    kredytach.html

    Mylisz brak kasy z brakiem mieszkań.

    Tu sobie poczytaj, ile mieszkań brakuje i dlaczego mamy przeludnienie.
    https://klubjagiellonski.pl/2022/03/31/niedobor-mies
    zkan-wciaz-wystepuje-ale-wiekszym-problemem-jest-ich
    -jakosc-dostepnosc-i-lokalizacja/

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 16. Data: 2022-08-04 11:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > za metr razem z działką. A uprzedzalem że tak będzie, to pisali
    > niektórzy że głupi jestem bo na ziemi nikt jeszcze nie stracił. To

    Moze mnie pamiec myli ale pisałes ze ceny beda spadac z powodu
    malejącego popytu na mieszkania wynikajace z tego ze ukraincy wyjada z
    Polski + ze popyt został juz zaspokojony...
    Tymczasem ludzie sprzedaja bo nie maja kasy na kredyt i na ogrzewanie.
    Nie sadzisz ze podpinanie sie pod sukces dobrej predykcji wynikajacy z
    zaistnienia zupełnie nietrafionych przesłanek to jednak ponizej pewnego
    poziomu?

    P.S. W duzych miastach jeszcze nie widac trendu spadkowego?

  • 17. Data: 2022-08-04 13:10:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 3 sierpnia 2022 o 21:57:10 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
    >.
    > Chwilowo chciałbym ustalić dlaczego coś przeczytałeś i twierdzisz coś innego niż
    przeczytałeś. Poraz kolejny informuje i >objaśniam że półtora roku temu miasto miało
    9000 mieszkań i potrzebowało dać trzem tysiącom osób mieszkanie >komunalne. W
    artykule było napisane że połowa dostała a połowa czeka.

    Artykuł z maja tego roku:
    "Otóż mimo że w kolejce na przyznanie mieszkań (komunalnych i socjalnych) według
    stanu na koniec 2021 r. czeka ponad 2,8 tys. wnioskodawców (blisko połowa po
    pozytywnej opinii komisji gospodarki mieszkaniowej i komunalnej Rady Miejskiej czy
    rekomendacji Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej), to ponad 9 tys. mieszkań wciąż
    nie ma najemców. Radna Grzeszczyk sugeruje, by część z nich przeznaczyć je dla
    uchodźców z Ukrainy."

    W jakim stanie są mieszkania w Łodzi:
    "...
    Na ponad 39,5 tys. mieszkań w zasobie komunalnym Łodzi,
    14,3 tys. nie ma toalety,
    ponad 2,9 tys. bezpośredniego podłączenia do ujęcia wody,
    a tylko 9,8 tys. ma centralne ogrzewanie..."
    .

    .

  • 18. Data: 2022-08-04 15:19:17
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-08-04 o 13:10, Kris pisze:
> [...]
    > 14,3 tys. nie ma toalety,
    > ponad 2,9 tys. bezpośredniego podłączenia do ujęcia wody,
    > a tylko 9,8 tys. ma centralne ogrzewanie..."
    Ja pierniczę, to się aż wierzyć nie chce.
    --
    Janusz

  • 19. Data: 2022-08-04 15:34:15
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.08.2022 o 15:19, Janusz pisze:
    [...]
    > Ja pierniczę, to się aż wierzyć nie chce.

    Zenek tam mieszka :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 20. Data: 2022-08-04 16:09:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 4 sierpnia 2022 o 13:10:07 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    > 14,3 tys. nie ma toalety,
    > ponad 2,9 tys. bezpośredniego podłączenia do ujęcia wody,
    > a tylko 9,8 tys. ma centralne ogrzewanie..."

    Liczby jakie podałeś są na tyle duże że można się pokusić o uśrednianie. Półtora roku
    temu trzy tysiące ludzi chciało mieszkania od miasta. Miasto miało 9000 czyli jakąś
    1/5 wszystkich mieszkań jakie ma. Z trzech tysięcy połowa doniosła wszystkie
    potrzebne dokumenty i zaświadczenia i jest na etapie ogladania mieszkań do których
    chcieli by się wprowadzić. Druga połowa jest na etapie donoszenia dokumentów. Z
    grubsza taki wniosek można wyciągnąć z artykułu. Jeśli miasto ma 40 tysięcy mieszkań
    9 tysięcy pustych i 10 tysięcy z centralnym ogrzewaniem to znaczy że każdemu kto się
    stara o mieszkanie, z wyjątkiem takich z eksmisji bo nie placili 30 lat, można dać
    mieszkanie z centralnym ogrzewaniem. Jak jest centralne ogrzewanie to jest ubikacja
    woda gaz i prad. Jak widzisz na danych jakie podałeś mozna wykazać że miasto nie ma
    żadnego problemu z brakiem mieszkań komunalnych o dobrym standardzie.