  • 21. Data: 2022-08-04 16:12:09
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 4 sierpnia 2022 o 15:34:36 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    > W dniu 04.08.2022 o 15:19, Janusz pisze:
    > [...]
    > Zenek tam mieszka :)
    > --
    > LordBluzg(R)??
    > <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>
    Zastanów się gdzie ty będziesz mieszkał jak mieszkania stanieją do tyle ile ktoś da a
    ratę w banku bedzisz płacił od kwoty jaką wziąłeś.

  • 22. Data: 2022-08-04 18:05:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 4 sierpnia 2022 o 16:09:56 UTC+2 4...@g...com napisał(a):

    > Liczby jakie podałeś są na tyle duże że można się pokusić o uśrednianie. Półtora
    roku temu trzy tysiące ludzi chciało >mieszkania od miasta. Miasto miało 9000 czyli
    jakąś 1/5 wszystkich mieszkań jakie ma. Z trzech tysięcy połowa doniosła >wszystkie
    potrzebne dokumenty i zaświadczenia i jest na etapie ogladania mieszkań do których
    chcieli by się wprowadzić. >Druga połowa jest na etapie donoszenia dokumentów. Z
    grubsza taki wniosek można wyciągnąć z artykułu. Jeśli miasto >ma 40 tysięcy mieszkań
    9 tysięcy pustych i 10 tysięcy z centralnym ogrzewaniem to znaczy że każdemu kto się
    stara o >mieszkanie, z wyjątkiem takich z eksmisji bo nie placili 30 lat, można dać
    mieszkanie z centralnym ogrzewaniem. Jak jest >centralne ogrzewanie to jest ubikacja
    woda gaz i prad. Jak widzisz na danych jakie podałeś mozna wykazać że miasto nie >ma
    żadnego problemu z brakiem mieszkań komunalnych o dobrym standardzie.

    "...Na te mieszkania czekają łodzianie - mówi prezydent Hanna Zdanowska. - Nie mamy
    wolnych zasobów komunalnych, łodzianie czekają na mieszkania w długich kolejkach. Te
    kwatery, które pozostają wolne, są w bardzo złym stanie technicznym i nie nadają się
    do zamieszkania...."

  • 23. Data: 2022-08-04 20:03:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 4 sierpnia 2022 o 18:05:39 UTC+2 Kris napisał(a):

> [...]
    kwatery, które pozostają wolne, są w bardzo złym stanie technicznym i nie nadają się
    Widzę że będziesz wierzył w to co jacyś ludzie powiedzą w zależności od tego co ci
    będzie pasowało. Ze dwa tygodnie temu miasto wystawiło do sprzedania mieszkania z
    puli mieszkań komunalnych. Linku nie dam. Możesz wierzyć albo nie wierzyć. Kto miał
    rację będzie wiadomo za trzy do pięciu lat. Chwilowo dzisiaj w popularnych portalach
    informacyjnych dwa artykuły że deweloperzy zaliczają doła jakiego jeszcze nie mieli i
    jeden artykuł o wysokiej opłacalności inwestowania w mieszkanie do wynajęcia. Cztery
    dni temu pisali że w tej chwili rata kredytu jest wyższa od kwoty jaką można uzyskać
    z najmu.

  • 24. Data: 2022-08-04 21:09:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 4 sierpnia 2022 o 20:03:25 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
> [...]
    nie nadają się do zamieszkania...."
    > Widzę że będziesz wierzył w to co jacyś ludzie powiedzą w zależności od tego co ci

    To słowa nijakiej Zdaniwskiej.
    Znasz kobitę?. Myślę że ma w tym temacie bardziej wiarygodne dane niż Ty.
    >Ze dwa tygodnie temu miasto wystawiło do sprzedania mieszkania z puli mieszkań
    komunalnych. Linku nie dam. Możesz >wierzyć albo nie wierzyć. Kto miał rację będzie
    wiadomo za trzy do pięciu lat.

    Pamiętaj przy okazji co niedawno pisales o cenach węgla jakie będą jesieną.
    Zrobię "sprawdzam"- wierz mi.

  • 25. Data: 2022-08-04 21:15:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 3 sierpnia 2022 o 15:09:16 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
    > https://gazetalubuska.pl/domy-w-cenie-mieszkania-w-l
    ubuskiem-sprzedaja-cale-gospodarstwa-za-grosze-ceny-
    do-200-tys-zlotych-zobaczcie-oferty/ar/c9-16531113
    > Najniższa cena jaką znalazłem to 700 złotych za metr razem z działką. A uprzedzalem
    że tak będzie, to pisali niektórzy że głupi jestem bo na ziemi nikt jeszcze nie
    stracił. To już są ci pierwsi co tracą.

    Takie pytanie mam do Ciebie.
    Znajomy od lat w deweloperów się bawil i 130 m2 "apartamenty" z podwórkiem wielkości
    piaskownicy sprzedaje w cenach teraz już 600tys(jeszcze pół roku temu 400tys.
    Stan deweloperski.
    Czemu głupie ludziska to od niego kupują zamiast te domy za 200tys w lubuskiem co
    podlinkowaleś?

  • 26. Data: 2022-08-04 23:18:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 4 sierpnia 2022 o 21:15:37 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    > Stan deweloperski.
    > Czemu głupie ludziska to od niego kupują zamiast te domy za 200tys w lubuskiem co
    Sam odpowiedziałeś a mnie prosisz o spowiedź. Bo głupie są ludziska. Pewno nie wiesz
    że współczynnik inteligencji przeciętnego europejczyka jest w okolicach stu. Wiesz że
    w Polsce spożycie alkoholu to 11 litrów czystego spirytusu na glowe z tego 5 przypada
    na kobiety a 17 na mężczyzn. Przy takim spożyciu średni współczynnik inteligencji u
    mężczyzn w Polsce jest poniżej stu. I wymagasz żeby przygłupy potrafiły cokolwiek
    więcej jak naśladowanie sąsiada który też jest głupi i kogoś innego naśladuje.
    Odpowiedz na twoje pytania jest w wykresie co się nazywa wyże demograficzne w Polsce.
    Dostępny na skinienie palcem jest taki wykres. Jak ktoś ma smartfona albo tablet to
    może mu powiedzieć żeby znalazł i pokazał. Prawda objawiona jest taka że kto się
    urodził musi umrzeć. Statystycznie teraz umierają 76 latkowie. Oni są pierwszym
    rocznikiem ujętym na wykresach. Wcześniejszych roczników na wykresach nie ma bo była
    wojna. Od 46 do 70 urodziło się ok 10 milionow ludzi w Polsce. A od 1970 do dzisiaj
    liczba ludności wzrosła tylko o 5 milionów i ma tendencję mocno zniżkowa. Wszyscy
    ludzie z pierwszego wyżu demograficznego mają gdzie mieszkać. To jak umrą to zostaną
    po nich mieszkania. I będzie tych mieszkań a raczej nieruchomości mieszkalnych ok 5
    milionów. 2 miliony już pustych, 5 milionów po zmarłych. To jak teraz zbudują 500
    tysięcy to będzie 7,5 miliona pustych mieszkań. Jak założyć że model rodziny teraz to
    2+1,5 to tylko w pustych po starych ludziach da się zmieścić 25 milionów ludzi. Ty i
    inni nie zdajecie sobie sprawy ze skali zjawiska. Ale przy 17 litrach spirytusu
    rocznie na wasze głowy wy nie zdajecie sobie sprawy z niczego. Pożyjemy zobaczymy.
    Chwilowo nie wiem żebym się wybierał w zaświaty to mam szanse doczekać czasów za trzy
    do pięciu lat.

  • 27. Data: 2022-08-04 23:19:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 4 sierpnia 2022 o 21:09:23 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    wiadomo za trzy do pięciu lat.
    > Pamiętaj przy okazji co niedawno pisales o cenach węgla jakie będą jesieną.
    Mógłbyś dać linka do tego co pisałem o węglu.

  • 28. Data: 2022-08-04 23:20:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 4 sierpnia 2022 o 23:19:15 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
    > nie wierzyć. Kto miał rację będzie wiadomo za trzy do pięciu lat.
    > Mógłbyś dać linka do tego co pisałem o węglu.

    Sprawdzilem- nie mialem Ciebie w dowodzie.

  • 29. Data: 2022-08-05 00:04:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 4 sierpnia 2022 o 23:20:43 UTC+2 Kris napisał(a):
    > Sprawdzilem- nie mialem Ciebie w dowodzie.
    Specjalnie mnie nie zaskoczyłeś. Trudno dać linka do czegoś czego nie ma.

  • 30. Data: 2022-08-05 00:55:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 5 sierpnia 2022 o 00:04:16 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
    .
    > Specjalnie mnie nie zaskoczyłeś. Trudno dać linka do czegoś czego nie ma.

    Ktoś nie tak dawno coś takiego jak niżej cytuje prorokował.
    Zgodzisz się z nim czy wg Ciebie głupoty pisał?

    "..Dzisiejsze ceny węgla to efekt zakłócenia jakie się pojawiło. Jak zakłócenie
    ustąpi to nastąpi silna korekta w dół. Średnia z dziesięciu lat bedzie taka jak by
    się nic nie działo W nadchodzącym sezonie będą trzy tony po 1000. Pozwoli to grzać
    24 godziny na dobe z mocą 6kW przez 180 dni...."