  • Data: 2021-05-31 11:28:32
    Temat: Re: Budowanie - 4 u janusz
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 31 maja 2021 o 08:36:54 UTC+2 Janusz napisał(a):

    > Napisał ten co sam bluzga, wypiedalaj stąd.

    > Chyba cie pojebało.
    >
    > --
    > Janusz
    To już sobie dobrze zrobiłeś. Jeśli pracujesz w tej firmie co sygnalista pizdziak vel
    runt dziura w dupie napisał to cię podpierdoli. Jeśli twoja firma i zatrudniasz
    pracowników to będzie do nich słał listy. Do US podpierdoli. Zadarłes z wariatem. Ale
    ze zadarłeś na własne życzenie to mi cię nie szkoda.