    Date: Mon, 26 Sep 2016 10:50:36 +0200
    From: jedenptak <n...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Budowanie w pojedynkę

    jedenptak <n...@d...pl> wrote:

    > Miałem się nie odzywać bo to dosyć osobiste. I nawet nie wiem czy
    > Marka to jeszcze interesuje, ale ku przestrodze ...
    >
    > Jeżeli pomagać ma Ci rodzina (u mnie Ojciec) jako trzecia ręka i
    > często nie słucha cię, ma własne zdanie jak ma być zrobione, popija
    > jeszcze często, jest uparty, nie kupowanie materiałów jest dla niego
    > oszczędnością(!), oszczędza 2 zł na segregacji śmieci (14zł
    > niesegregowane, 12 segregowane), obiecuje cię słuchać i wraz
    > robi swoje, obiecuje nie wtrącać a strzela obrazy co chwila, nadal
    > sadzi sobie drzewka wg. własnego uznania na twojej części działki
> [...]

    Czy jest wykrywacz do pieniędzy? :) Tatuś zakopał w słoiku w piwnicy
    20tys, miałem je obiecane przed rozpoczęciem budowy i zostały doliczone
    do analizy wykonywalności budowy domu. Na wiosnę jeszcze podobno były,
    niedawno poprosiłem o przeliczenie by wiedzieć na czym stoję.

    Byłem dziś w banku, nie mam już (budowa trwała zbyt długo i wiele
    rzeczy się zmieniło) zdolności kredytowej dla analityka by udowodnić że
    dam rade wybudować w te wymagane 2 lata dom. Teraz brakuje 50tys+.

    Tatuś swoim wpieprzaniem się w moje obmyślone plany budowy załatwił
    mnie bez mydła. Kończę na lanym stropie poddasza (jeszcze jeden plus
    jego budowy) i dołączam do straszydeł stojących latami.