  • Data: 2012-05-11 08:22:30
    Temat: Re: Budownictwo "jednorodzinne" w Rumunii i nie tylko
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-11 05:51, Marek Dyjor pisze:
    > medycyna to nie jest zwykły biznes jak każdy.

    Oczywiście, że jest!
    Jeśli tak będzie traktowany to będziesz miał opiekę zdrowotną najtaniej.
    Ubezpieczać się trzeba od ciężkich przypadków.

    > no i jeszcze sobie amerykanie lubią jakąś kosztowna wojenkę urządzić,
    > ostatnie wojenki skutecznie dobiły mit szczęśliwego kraju. Ale co tam
    > obywatele, kumple republikanów w przemysle zbrojeniowym solidnei zarobili.

    Tak jak pisałem Ameryka może być stawiana za wzór ale na pewno nie ta
    dzisiejsza. Mówi o tym co i rusz Ron Paul - warto posłuchać.
    Poza tym dziś, w ameryce republikanie nie różnią się już tak wiele w
    kwestiach gospodarczych od demokratów jak dawniej. Z dawnej gwardii jest
    np. Ron Paul.

    > A masz ci jakies prawdziwe wolne pańśtwo na świecie?

    Proponuje nie oglądać się za siebie i szukać ideału bo takiego nie
    znajdziesz dziś.
    Trzeba patrzeć ile tej wolności jest, gdzie, kiedy i w jakich aspektach.
    W Chinach gospodarczo jest bardzo dużo.
    W RFN tak było kiedyś... w UK...
    Dziś tryumfuje lewactwo wszędzie, to wynik demokracji.
    Tam gdzie była swoboda gospodarcza tam kraj się rozwijał a społeczeństwo
    się bogaciło - bardzo szybko.
    Dziś odcina się tylko od tego kupony, robi się socjalizm, przejada
    kapitał, przygarnia pijawki-imigrantów żyjących z zasiłków itp.

    W PL jedynie Gowin ostatnio wyskoczył z deregulacją zawodów, to
    oczywiście tylko pudrowanie rany, ale dobre i to.
    Opór materii - ogromny. Nikt przecież nie chce aby mu wzrosła
    konkurencja. Każdy przedsiębiorca jest przeciwnikiem wolnego rynku jeśli
    już ma jakieś wypracowane układy, najlepiej zamówienia rządowe.