    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 18 Apr 2021 17:03:39 -0700 (PDT)
    Subject: Re: "Centrale deszczowe"
    From: ptoki <s...@g...com>

    niedziela, 18 kwietnia 2021 o 00:09:46 UTC-5 m4rkiz napisał(a):
    > Można go odpuścić jak człowiek chce mieszkać i nic nie robić, ale wtedy
    > po co dom? :)

    Ja w domu robie hobby. Takie pozyteczne, ciagnace mne do przodu. Ogarnianie w kolko
    domu zeby byl domem mnie nie rajcuje. Nie zabraniam innym robic jak lubia ale jak
    ktos pyta to daje swoja opinie.

    > Zrobienie drenażu to nie jest jakaś wielka filozofia czy niebotyczne
    > koszty, jedyny problem to wymyślenie co zrobić ze zbieraną wodą, czasem
    > się da rozsączyć na drugim końcu działki, czasem wlać do rowu czy na
    > jakieś sąsiednie pole. Nie wiem jaki procent domów ma (i wymaga)
    > drenażu, ale nie są to jakieś odosobnione i egzotyczne przypadki, trzeba
    > tylko podejść do tematu z głową, bo 'mokra' działka to już za dekadę czy
    > dwie może być spory atut jeżeli trend się utrzyma i zamieni się w
    > 'normalną' a obecnie normalne będą suchsze.

    No mozna. Jak sie zrobi i zadziala to spoko. Ale z doswiadczenia wiem ze jak sie
    stosunki wodne zaburzy to potem sie trzeba certolic z czym innym.

    Bo drenujac mozna wyciagnac wode i trawnik bedzie schnac, albo ogrodek slabo rodzic,
    albo podlewac trzeba bedzie i wyjazd na wakacje to znowu problem bo ktos pomidorki
    podlac musi....

    Takie strzyrzenie jaka.