  • 1. Data: 2024-05-19 16:08:58
    Temat: ceny nieruchomości
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Kogutka już tu nie ma (nie poradził sobie biedaczysko z przestawieniem na
    inny serwer nntp) - ale pytanie aktualne :-) : - czy mamy maksimum, czy
    jest jeszcze przestrzeń na wzrosty?
    Jak myślicie, sprzedać, czy jeszcze urośnie kilka/kilkanaście procent?

    TG

  • 2. Data: 2024-05-19 16:31:28
    Temat: Re: ceny nieruchomości
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > czy jest jeszcze przestrzeń na wzrosty?
    > Jak myślicie, sprzedać, czy jeszcze urośnie kilka/kilkanaście procent?

    Urośnie, tak samo jak inflacja, pensja minimalna, kostka masła czy litr
    benzyny. Tylko co to zmienia?
    Musisz to sprzedawaj, nie musisz, to nie sprzedawaj, kilka procent w tą
    czy w tamtą to nie jest jakiś wielki majątek.
    W/g mnie ceny mieszkań są obecnie mocno przewartościowane, kwestią czasu
    jest jak to wszystko jebnie. A kiedy to nastąpi, to nie wie nikt.

  • 3. Data: 2024-05-19 17:34:20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Kogutka już tu nie ma

    Umarł? ;)

    Robert

  • 4. Data: 2024-05-19 17:40:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2024 o 16:31 nadir <n...@h...org> pisze:

    > Urośnie, tak samo jak inflacja, pensja minimalna, kostka masła czy litr
    > benzyny. Tylko co to zmienia?
    > Musisz to sprzedawaj, nie musisz,

    Nie muszę, to zwykły biznes.

    > to nie sprzedawaj, kilka procent w tą czy w tamtą to nie jest jakiś
    > wielki majątek.

    Kilka procent to może być 10-900k PLN :-)

    > W/g mnie ceny mieszkań są obecnie mocno przewartościowane, kwestią czasu
    > jest jak to wszystko jebnie.

    Masz na sprzedaż coś i czekasz na górkę, jest już czy będzie za rok?

    TG

  • 5. Data: 2024-05-19 17:43:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v2d2fv$kd3$1$nadir@news.chmurka.net>
    user nadir pisze tak:

    > W/g mnie ceny mieszkań są obecnie mocno przewartościowane, kwestią
    > czasu jest jak to wszystko jebnie. A kiedy to nastąpi, to nie wie
    > nikt.

    Głeboko wierzę, że nigdy nie jebnie. Pojawią się "inwestorzy"
    z Indii i Pakistanu. Zaniknie własność a wejdzie wynajem.

    Tak jak jest teraz w Londynie. Młodzi nie mają szans kupić własny kąt.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 6. Data: 2024-05-19 17:45:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:op.2n0uw8q0g01fvf@l-366.harvard.local>
    user Tomasz Gorbaczuk pisze tak:

    > Kogutka już tu nie ma (nie poradził sobie biedaczysko z
    > przestawieniem na inny serwer nntp)

    Jak chciał to by był.

  • 7. Data: 2024-05-19 17:46:42
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2024 o 17:43 PiteR <e...@f...pl> pisze:

> [...]
    > z Indii i Pakistanu. Zaniknie własność a wejdzie wynajem.
    >
    > Tak jak jest teraz w Londynie. Młodzi nie mają szans kupić własny kąt.

    Myślisz, że nie będzie korekty w dół na 10-15% na 5-10lat? - zanim się Ci
    nowi inwestorzy na nowym rynku odnajdą?

    TG

  • 8. Data: 2024-05-19 17:47:29
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2024 o 17:45 PiteR <e...@f...pl> pisze:

    > in <news:op.2n0uw8q0g01fvf@l-366.harvard.local>

    > Jak chciał to by był.

    Przecenisz jego możliwości.

    TG

  • 9. Data: 2024-05-19 18:10:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:op.2n0zf4s2g01fvf@l-366.harvard.local>

    > Myślisz, że nie będzie korekty w dół na 10-15% na 5-10lat? - zanim
    > się Ci nowi inwestorzy na nowym rynku odnajdą?

    Myślę, że nie bo popyt jest ogromny a oni już grzeja silniczki.
    Kiedy skończą sie Polacy pojawią się jakieś słupy a potem brodacze
    wejda już otwarcie bez przyczajki.

    Polacy albo inaczej mieszkańcy w granicach Polski maja gigantyczne
    parcie na zdobycie nieruchomości bo wiedzą z swoich doświadczeń lub z
    opowieści emigrantów w rodzinie, że kto zostanie ostatni bez krzesła
    zostanie w Polsce dziadem i będzie chorował niewiadomo gdzie. Pod
    płotem, mostem, na działkach.

    A chorowania w wynajetym nie polecam nikomu.

    Jeśli do Polski wejda wschodni inwestorzy nie będa mieli żadnej litości
    dla bogatych kolonialnych białasów ze starej Europy. Będą się
    uprzejmie uśmiechać ale nigdy nie będziesz wystarczająco dobry by
    zostać przyjacielem Azjaty.

  • 10. Data: 2024-05-19 18:11:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:op.2n0zhfftg01fvf@l-366.harvard.local>