  • Data: 2021-10-14 22:54:27
    Temat: Re: Crosspost: Dzielę się: Akumulatory i ich żywotność
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, 14 October 2021 at 22:34:41 UTC+2, LordBluzg(R) wrote:
> [...]
    ler-solarny-30a-12-24v-10454218496

    > Napisz mi, nachuj Ci wklejam linki w które nie klikasz a później piszesz
    > dalsze brednie?
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    > PIBAĆ JES
    naum się i przestań ściemniać
    nie interesują mnie twoje oferty i nic nie kupię

    i zapamiętaj:

    Gdy panel 12V do ladowania aku 12V to używamy kontrolera PWM
    a gdy panele 20V , 40V i ładujemy aku 12V
    (100W panel ma 20V Max a 280W panel ma 40V )
    to używamy kontrolera ładowania MPPT

    a jak chcemy połączyć równolegle panel 20V i 40V to nigdy tego nie robimy
    ale stosujemy 2 kontrolery MPPT
    każdy osobno do 20V i do 40V a dopiero wyjścia do aku łączymy równolegle,
    bo prądu się dodają, a napięcia wyrównane

    i każde dziecko to wie,
    gdyż cała energia solara jest używana do ladowania aku 12V