    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Ćwoki z google zablokowały naszą grupę
    Date: Mon, 27 Jul 2020 23:28:36 +0200

    Pan ToMasz napisał:

    > wysłałeś dwa razy to samo, czy to błąd matrixa?

    Wysłałem raz, a po chwili, w związku z zauważoną literówką, po
    jej poprawieniu, zrobiłem supersedes[1]. Zatem każdy przyzwoity
    serwer powinien skasować poprzednią wiadomość opatrzoną MsgID:
    <s...@f...lasek.waw.pl>. Eternal-september.org
    przyzwoitym serwerem nie jest.

    ---------
    [1] -- któryś z grupowych autorytetów w dziedziie hydrauliki
    mógłby nawiązać do tematu i przedstawić jakiś referat z tym
    związany.

    Jarek

    --
    Ne lejem nelejem, ne lejem ne lejem,