  • 1. Data: 2020-07-26 23:23:54
    Temat: Ćwoki z google zablokowały naszą grupę
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Używałem gugla jako dostępu do newsów z uwagi na pracę z różnych miejsc,
    ale trzeba się będzie pożegnać z panem guglem. Zablokowali dostęp z
    groups.google.com, piszą jakieś pierdy że spam albo obraźliwe treści.
    Ktoś tu pisał o blm-ach czy innych drażliwych tematach ostatnio? ;)

    L.

  • 2. Data: 2020-07-27 00:11:38
    Temat: Re: Ćwoki z google zablokowały naszą grupę
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 26.07.2020 o 23:23, Lisciasty pisze:

    > Używałem gugla jako dostępu do newsów z uwagi na pracę z różnych miejsc,
    > ale trzeba się będzie pożegnać z panem guglem. Zablokowali dostęp z
    > groups.google.com, piszą jakieś pierdy że spam albo obraźliwe treści.

    Brawo wy, Google!

  • 3. Data: 2020-07-27 01:12:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f1df46d$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    user Lisciasty pisze tak:

> [...]
    > dostęp z groups.google.com, piszą jakieś pierdy że spam albo
    > obraźliwe treści. Ktoś tu pisał o blm-ach czy innych drażliwych

    https://groups.google.com/forum/#!forum/pl.misc.budo
    wanie

    The group that you are attempting to view (pl.misc.budowanie) has been
    identified as containing spam, malware or other malicious content.

    Bull shit. There is no malware here. This is text only group
    no binaries.

    Content in this group is now limited to view-only mode for those with
    access.

    Group owners can request an appeal after they have taken steps to clean
    up potentially offensive content in the forum. For more information
    about content policies on Google Groups, please see our Help Centre
    article on abuse and our Terms of Service.

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 4. Data: 2020-07-27 01:14:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

  • 5. Data: 2020-07-27 02:19:20
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.07.2020 01:12, PiteR wrote:

> [...]
    > identified as containing spam, malware or other malicious content.
    >

    > Bull shit. There is no malware here. This is text only group

    No właśnie :-)
    Nie dosyć, że nie ma binarek to jeszcze spamu nie ma. Praktycznie nie ma
    postów reklamowych. Jak są to sporadyczne nawet nie pamiętam kiedy ktoś
    spamował. Raz chyba firma od paneli PV zaspamowała.

  • 6. Data: 2020-07-27 03:50:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PiteR donosi:

    > Group owners can request an appeal after they have taken steps
    > to clean up potentially offensive content in the forum.

    Ciekawe, czy T.Surmacz się odwoła.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2020-07-27 03:50:59
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.07.2020 01:12, PiteR wrote:

    > https://groups.google.com/forum/#!forum/pl.misc.budo
    wanie

    Ta też i wiele innych:

    https://groups.google.com/forum/#!forum/comp.lang.fo
    rth

    To musiało się coś dziać ze strony użytkowników googla, może wyłuskiwali
    adresy gmailowe jakoś i na nie czy z nich słali wirusy. Możliwe, że
    użytkownicy czytników nie widzą wszystkich postów, bo one się po prostu
    nie przebijają do usenetu protokołem nntp.

    W ostatnich dniach były straszne fale spamu trwające po kilka godzin.
    Takie walnięcia z domen .xyz .top .co i takich dziwnych. Do mnie
    załączniki nie dochodzą, bo ich nie przyjmuję, smtp odbija do nadawcy
    ale było pełno maili z linkami do kliknięcia.

  • 8. Data: 2020-07-27 08:10:04
    Od: Jacek <k...@a...com>

> [...]
    > groups.google.com, piszą jakieś pierdy że spam albo obraźliwe treści.
    > Ktoś tu pisał o blm-ach czy innych drażliwych tematach ostatnio? ;)
    Cieszmy się, że tylko tyle. Niedługo może być sytuacja, że p. Liściasty
    napisze "Ćwoki z Google" i za 2 minuty już nie zapłaci za żadne zakupy
    kartą, bo mu ją Wielki Brat wyłączy. A gotówki nie będzie, bo przecież
    ona roznosi wirusy.
    Jacek

  • 9. Data: 2020-07-27 08:24:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Jul 2020 23:23:54 +0200, Lisciasty napisał(a):

> [...]
    > groups.google.com, piszą jakieś pierdy że spam albo obraźliwe treści.
    > Ktoś tu pisał o blm-ach czy innych drażliwych tematach ostatnio? ;)

    Nie zaszkodziłoby gdyby zablokowali dostęp do wszystkich grup. Mnóstwo
    pajaców by zniknęło a pozostali by się musieli nawrócić na czytniki.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2020-07-27 08:30:19
    Od: "budynPL" <b...@j...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie zaszkodziłoby gdyby zablokowali dostęp do wszystkich grup. Mnóstwo
    > pajaców by zniknęło a pozostali by się musieli nawrócić na czytniki.

    własnie się skonfigurowałem tak właściwie to żeby się pożegnać, bo przez
    czytnik nie zamierzam pisać.
    Pozdrowienia dla starej ekipy.

    b.

    --
    Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.