  • 1. Data: 2020-07-28 20:37:11
    Temat: czajnik 1000W
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    czajnik 1000W

    Macie? Używacie? Jakie wrażenia? Jakieś objawy nerwicy u obsługi?
    Czajnik taki z myślą o zaoszczędzeniu instalacji.

    Amelinium to już chyba nie ma tam bo rok budowy 1989r
    ale 0.75mm2 Cu można się spodziewać.

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 2. Data: 2020-07-28 21:55:36
    Temat: Re: czajnik 1000W
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-07-28 o 20:37, PiteR pisze:
> [...]
    > Czajnik taki z myślą o zaoszczędzeniu instalacji.
    >
    > Amelinium to już chyba nie ma tam bo rok budowy 1989r

    Mam 800W litrowy na działeczce. Daje rady, kawy do grilla spokojnie robi.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2020-07-28 23:37:43
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 28.07.2020 o 20:37, PiteR pisze:

    > czajnik 1000W
    >
    > Macie? Używacie? Jakie wrażenia? Jakieś objawy nerwicy u obsługi?
    > Czajnik taki z myślą o zaoszczędzeniu instalacji.

    Mamy, znaczy żona ma - MPM 2200 W, szklany. Do herbaty, a czasem
    i do zalewajki, gdy stwierdzi, że ekspres się zepsuł (a ja jeszcze
    śpię), czyli nie nacisnęła guziki w takiej kolejności jak trzeba.
    Dba o niego (tego pierwszego), pucuje go i odkamienia - widać, że
    dobrze jej robi.

  • 4. Data: 2020-07-29 00:14:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f209aa8$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    user collie pisze tak:

    > Mamy, znaczy żona ma - MPM 2200 W

    Nie liczy się. 2200W szybko gotuje.

  • 5. Data: 2020-07-29 00:36:20
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 29.07.2020 o 0:14, PiteR pisze:

    > Nie liczy się. 2200W szybko gotuje.

    Kto szybko daje, dwa razy daje.

  • 6. Data: 2020-07-29 02:54:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f20a865$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    user collie pisze tak:

    > Kto szybko daje, dwa razy daje.

    nie pij wiencej ;)

  • 7. Data: 2020-07-29 13:23:18
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 29.07.2020 o 2:54, PiteR pisze:

    > nie pij wiencej ;)

    Cytowanie sentencji łacińskich (bis dat, qui cito dat)
    przy suwerenie, to jak rzucanie pereł przed wieprze.

  • 8. Data: 2020-07-29 16:41:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f215c26$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    user collie pisze tak:

    > Cytowanie sentencji łacińskich (bis dat, qui cito dat)
    > przy suwerenie, to jak rzucanie pereł przed wieprze.

    Czujesz parcie żeby napisać nie na temat wątku?
    Rozumiem wielu tak ma. Z tego się wyrasta.

  • 9. Data: 2020-07-30 22:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

> [...]
    > śpię), czyli nie nacisnęła guziki w takiej kolejności jak trzeba.
    > Dba o niego (tego pierwszego), pucuje go i odkamienia - widać, że

    PiteR pyta o czajnik o obnizonej mocy a ty mu mowisz ze masz taki o
    standardowej mocy około 2kW? Gratuluje!

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 10. Data: 2020-07-30 23:18:26
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > Czajnik taki z myślą o zaoszczędzeniu instalacji.
    >
    > Amelinium to już chyba nie ma tam bo rok budowy 1989r

    Mam 900W - 0,8litra - marki Eldom
    kupiony chyba w ubiegłym tysiącleciu,
    gdzieś w czasie wakacji nad Bałtykiem.
    Zabieram go zawsze na jakieś wyjazdy i jest używany
    gdy wieczorem mamy ochotę napić się herbaty
    a w pokoju nie ma czajnika a nawet jest zakaz używania urządzeń
    elektrycznych.
    Nie gotuję w nim wody na wyścigi ani codziennie,
    więc jest do zaakceptowania.