  • 1. Data: 2020-07-25 09:49:10
    Temat: Sensowni producenci klamek drzwiowych?
    Od: marios <d...@f...gd>

    bo właśnie rano mi się rozpadła w drzwiach zewnętrznych (oryginalna z
    kompletu). drzwi były tanie, blaszane z brico za ~800, klamka wytrzymała
    powiedzmy 2 miesiące w miarę intensywnego użytkowania.
    Normalnie odlew klamki kruszy się na brzegu pod zawleczką, a przez
    "nikiel" pokrycia przebijają różne parchy.

    Nie ma sensu reklamować, ewentualnie dostanę takie samo G.

    Tylko co wybierać, aby nie kupić kolejnego G.

    Cenowo do 100-150zł coś kupi sensownego?

  • 2. Data: 2020-08-02 10:27:30
    Temat: Re: Sensowni producenci klamek drzwiowych?
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    > Cenowo do 100-150zł coś kupi sensownego?

    Też miałem podobną w bloku. Trochę mocniej pociągnąłem i została mi w ręku. Wybrałem
    trochę lepszą (ładniejszą) ale nie siliłem się na coś ekstra. Tamta wytrzymała trochę
    to i następne wytrzymają. Nie wiem czy warto inwestować w jakiś drogie z mosiądzu czy
    innego pewniejszego materiału. Jeśli w ręku ci się nie zgina to kupuj.
    K.