  • 1. Data: 2020-07-22 22:39:33
    Temat: Gdzie szukać fachowców?
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    Gdzie szukać fachowców w necie? Znacie jakieś strony? Konkretnie, to
    potrzebuję wymienić okna, a kompletnie się nie orientuję w temacie.
    Chodzi mi o jakieś strony z w miarę bezstronnymi ocenami. Lokalizacja -
    Wrocław. Gdzie szukać?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2020-07-22 23:49:42
    Temat: Re: Gdzie szukać fachowców?
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 22.07.2020 22:39, Grzexs wrote:
> [...]
    > potrzebuję wymienić okna, a kompletnie się nie orientuję w temacie.
    > Chodzi mi o jakieś strony z w miarę bezstronnymi ocenami. Lokalizacja -

    W necie jest albo sam spam albo reklama pisana przez farmę troli. Żadnej
    rzeczowej opinii nie uzyskasz. Raczej zapytaj producenta okien czy w
    jakimś punkcie pośrednika zamawiającego okna u producenta.