  • 1. Data: 2020-07-20 16:11:33
    Temat: Praca w Niemczech
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Wy tu wszystko wiecie, więc zapytam:
    praca w Niemczech przy montażu drabinek kablowych za 8 Euro za godzinę +
    50 Euro dziennie, jako delegacja.
    Nocleg i odzież ochronna gratis. Kwalifikacje specjalistyczne nie są
    potrzebne. Ubezpieczenie i transport we własnym zakresie.
    Nigdy nie pracowałem w Niemczech. Czy to jest przyzwoita stawka, czy dać
    spokój?
    Jacek

  • 2. Data: 2020-07-20 16:21:43
    Temat: Re: Praca w Niemczech
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 20.07.2020 o 16:11, Jacek pisze:
> [...]
    > potrzebne. Ubezpieczenie i transport we własnym  zakresie.
    > Nigdy nie pracowałem w Niemczech. Czy to jest przyzwoita stawka, czy dać

    Czy przyzwoita to sam musisz sobie powiedzieć, euro chodzi dziś po około
    4,40PLN. To legalna praca na umowę? Bo minimalna w Niemczech, to teraz
    chyba 9,35 euro/godzinę.

  • 3. Data: 2020-07-20 16:30:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    nadir napisał:

    > Czy przyzwoita to sam musisz sobie powiedzieć, euro chodzi dziś po około
    > 4,40PLN. To legalna praca na umowę? Bo minimalna w Niemczech, to teraz
    > chyba 9,35 euro/godzinę.

    Tego +50, podzielonego dajmy na to na 8 godzin, się nie wlicza?

    Jarek

    --
    Vy to pochopíte
    vy totiž všechno víte

  • 4. Data: 2020-07-20 17:36:15
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Tego +50, podzielonego dajmy na to na 8 godzin, się nie wlicza?

    Z tego co pisze Jacek, to 50euro jest za delegacje.
    Ciul wie czy to umowa niemiecka + 50 euro delegacji, czy umowa polska po
    8euro/h + delegacja?
    Generalnie delegacja, to delegacja, dodatkowa kosa oprócz tej z umowy.

  • 5. Data: 2020-07-20 18:00:39
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 20 lipca 2020 09:11:34 UTC-5 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > potrzebne. Ubezpieczenie i transport we własnym zakresie.
    > Nigdy nie pracowałem w Niemczech. Czy to jest przyzwoita stawka, czy dać

    Cienka ta wyplata.
    jak tu pisza 9.35 to minimalna. Niby zakwaterowanie gratis ale w praktyce bedzie to 4
    chlopa w mieszkaniu minimum czyli tak naprawde masz "gratisa" na poziomie 200EUR. A
    (9.35-8)*160=216.

    Czyli jedziesz robic robote techniczna za minimalna.

    Jak ci pasuje to spoko. Jak dobrze zakombinujesz to przezyjesz za 300EUR a 1200 na
    miesiac odlozysz.

    No, minus transport i ubezpieczenie.

  • 6. Data: 2020-07-20 19:18:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    nadir napisał:

    > Z tego co pisze Jacek, to 50euro jest za delegacje.
    > Ciul wie czy to umowa niemiecka + 50 euro delegacji, czy umowa
    > polska po 8euro/h + delegacja?

    Przy takim zastrzeżeniu nie będę się upierał, że wiem. Ale wydaje
    mi się, że niemieckie prawo określa jedynie minimum, jakie ma wyjść
    za godzine pracy. A przecież nie każda umowa ma określoną stawkę
    godzinową. Tu organizator imprezy mógł się zabezpieczyć przed brakiem
    roboty dla uczestników -- dostaną pięć dych plus stawkę za godzinę
    czy dwie, faktycznie przepracowane.

    Jarek

    --
    Jedzie facet w delegację
    Ma pół litra na kolację

  • 7. Data: 2020-07-20 22:06:42
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.07.2020 o 16:11, Jacek pisze:
    > Wy tu wszystko wiecie, więc zapytam:
    > praca w Niemczech

    nie. nie wiemy czy to co zarobisz da Ci kopa finansowego, pozwoli
    rozwinąć skrzydła, pozwoli spełnić marzenie, jakieś plany. jeśli tak nie
    pytaj przypadkowych gości na grupie budowlanej tylko sie pakuj. jeśli
    masz swoje lata i rośnie cena świętego spokoju - pomyśl jak mniej
    wydawać, nie jak więcej się narobić.

    ToMasz

  • 8. Data: 2020-07-20 23:25:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rf48ml$fga$1$Jacek@news.chmurka.net>
    user Jacek pisze tak:

    > Wy tu wszystko wiecie, więc zapytam:
    > praca w Niemczech przy montażu drabinek kablowych za 8 Euro za
    > godzinę + 50 Euro dziennie, jako delegacja.

    Tak z 90 euro dziennie ubezpieczenie chyba 25 tyg. Dowiedz sie czy to
    nie czasem praca w nocy. W fabryce bywa makbrycznie goraco szczegolnie
    pod sufitem hali. 3 litry mineralnej na noc.

    > Nocleg i odzież ochronna gratis. Kwalifikacje specjalistyczne nie
    > są potrzebne. Ubezpieczenie i transport we własnym zakresie.

    Co z narzedziami? Zeby sie nie okazalo ze w zakladzie nic nie wiedza o
    narzedzich dla was.

    Jak jedziesz swoim samochodem to dokoptuja ci. Jak cudzym to ciebie.
    Bedziesz uzalezniony od samochodu. Beda chcieli pracowac w nocy ty
    musisz z nimi. Bedą chcieli jezdzic z toba do sklepu np po browar po
    zakupy.

    > Nigdy nie pracowałem w Niemczech. Czy to jest przyzwoita stawka,
    > czy dać spokój?

    1800-2000 netto warto byłoby zarobić

    ogladales jutubka?

    https://www.youtube.com/user/kakaowylord/videos
    https://www.youtube.com/watch?v=Y6b7oLuNcPM
    https://www.youtube.com/channel/UCDTmBxnHueiM6yWAjYX
    6PLg/videos
    https://www.youtube.com/user/zawieszony1969/videos

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 9. Data: 2020-07-21 02:18:20
    Od: Wymuszona Zmiana <w...@g...com>

    Główne pytanie to w jakim wieku jesteś. Od tego zależy jak do tego podchodzić. Też
    nigdy w Niemczech nie pracowałem. Najbliższy kraj od strony zachodniej a tylko zawsze
    przejazdem tam byłem. Jeśli mogę coś powiedzieć o takich pracach poza wynagrodzeniem
    (o tym już inni się wypowiedzieli) to spójrz na to z innej perspektywy. Znam osoby,
    które po rocznym obijaniu się (pracy takiej luźnej) w jakimś kraju nagle poczuli
    rządzę i zaczęli zupełnie inaczej żyć. Świat (może Europa) stał się dla nich zupełnie
    mniejszy a jednocześnie bardziej przyjazny i otwarty. Jest wielu takich, którzy
    wyjechali trochę zarobili i na tym koniec. Wszystko zależy od ciebie. Jeśli będziesz
    miał chęci i ciekawość świata to możesz coś wygrać. Niemczycki (to chyba on pierwszy
    w Polsce kupił sobie helikopter) wyjechał do Stanów a tam poznał ludzi, którzy
    poznali go z innymi ludźmi itd. Do Polski wrócił jako prezes Curtis coś tam. Moim
    zdaniem każdy wyjazd to szansa i okazja.
    K.

  • 10. Data: 2020-07-21 02:30:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:e2aeb52b-7c8d-4a2c-b731-6c4adeedecadn@googlegr
    oups.com>
    user Wymuszona Zmiana pisze tak:

    > Świat (może Europa) stał się dla nich zupełnie mniejszy a
    > jednocześnie bardziej przyjazny i otwarty.

    Świat jest kilka razy bardziej mobilny od demoludów.
    Moi wspólpracownicy żyli już w kilku krajach jeżdząc za pracą.
    Ludzie z niezabogatej Boliwii, Kolumbii, Brazylii.